508 569 216 - Infolinia czynna pon.-sob. 8-20 Akcesoria do tabletów i telefonów - sklep internetowy Kraków, Zielonki - Europa Akcesoria do tabletów i telefonów - sklep internetowy Kraków, Zielonki - Polska
Koszyk
 

Produkt dodany do koszyka.

Razem (brutto)
Dostawa (netto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Szkło hartowane / Tempered Glass do tabletów marki Colorovo - Tabletoid.pl

Pokazuje 1 - 1 z 1 pozycji

Jeśli odeślesz towar, oddamy Ci także za przesyłkę zwrotną do nas

Colorovo jest marką typowo polską. To oznacza, iż produkcja odbywa się najprawdopodobniej w Chinach i/lub w którymś z krajów ościennych, natomiast centrala - nazwijmy to - siedziba firmy znajduję się w Polsce. A więc sytuacja jest o tyle korzystna, że w razie problemów i reklamacji nie musimy "korespondować" z Państwem ...

Colorovo jest marką typowo polską. To oznacza, iż produkcja odbywa się najprawdopodobniej w Chinach i/lub w którymś z krajów ościennych, natomiast centrala - nazwijmy to - siedziba firmy znajduję się w Polsce. A więc sytuacja jest o tyle korzystna, że w razie problemów i reklamacji nie musimy "korespondować" z Państwem Dalekiego Wschodu, a jedynie przedstawicielem w Polsce.

Colorovo oferuje śladowe ilości akcesoriów dedykowanych, mam tu na myśli szczególnie pokrowce, folie na ekran, no i oczywiście szkła hartowane. My w swojej ofercie - przynajmniej na razie - mamy zaledwie jedno szkło: do Colorovo City Tab Vision 7,85. I trzeba powiedzieć, iż ta oferta jest wynikiem "dopasowania" szkła od innego tabletu, jednak idealnie pasującego do akurat tego modelu tabletu Colorovo. Po prostu ten sam kadłub i udało się dopasować.

Pytanie: po co tak kombinować? Ano właśnie dlatego, iż do tej pory nikt (mam na myśli właścicieli marki Colorovo) nie zadał sobie trudu, aby takie szkła do swoich tabletów produkować. Dlaczego? Powodów może być kilka, ale najważniejszy z nich jest taki, iż na akcesoriach nie zarabia się tyle, co na samych tabletach. A więc w mniemaniu Colorovo i firm podobnych, nie opłaca się zaprzątać głowy czymś, co daje stosunkowo niewielki zysk. I raczej jest to myślenie błędne. I chyba nie tylko z punktu widzenia zwykłego użytkownika, który chciałby produkt zakupić. Marka dbająca o rozwój i swój wizerunek na rynku powinna - jeśli nie od razu, to sukcesywnie - poszerzać swój wolumen sprzedażowy. Po to, aby kolejni klienci zobaczyli w tym producencie szanującego się gracza na rynku. A tak, to zaufania do marki nie ma się na czym budować. Niemal całą robotę związaną z dopasowywaniem akcesoriów, w tym także szkieł hartowanych, biorą na siebie małe firmy, które tym samym mogą w jakiś sposób wyróżnić się na rynku, robiąc to, czego konsument nie dostanie od producenta tabletów. Czyli de facto tego, od którego w pierwszej kolejności by tego oczekiwał.

Więcej