508 569 216 - Infolinia czynna pon.-sob. 8-20
Koszyk
 

Produkt dodany do koszyka.

Razem (brutto)
Dostawa (netto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Znane marki tabletów taniej?

Znane marki tabletów taniej?

Niesłychana dynamika wzrostu sprzedaży

O tym, że sprzedaż tabletów rośnie dynamicznie z tygodnia na tydzień, nie trzeba nikogo przekonywać . To po prostu widać, słychać i czuć. Specjaliści przewidują, ze już w roku 2014, jeśli taki trend się utrzyma – tablety wyprzedzą w sprzedaży notebooki.

Sprzężenie zwrotne znanych marek?

Znane marku, takie jak Samsung, Asus, czy Google już jakiś czas temu zorientowały się, iż największy rynkowy potencjał, jeśli chodzi o tablety, tkwi w tak zwanym segmencie „B”. Umowna granica cenowa to 1000 złotych. Właśnie w tym przedziale sprzedaje się obecnie najwięcej tabletów. Specjaliści określają te 1000 zł, jako swego rodzaju psychologiczną granicę zakupu. Ludziom bowiem o wiele łatwiej wyłożyć gotówkę rzędu 899 zł, aniżeli 1199zł.
W związku z tym, tzw. A-brandy już zaczęły wypuszczać swoje tańsze modele. Przykładem może tu być tablet Galaxy Tab II 7 cali w cenie 870 zł, czy też produkt Google’a – Nexus 7 za 999zł, notabene produkowany przez Asusa. A to – jak przewidują fachowcy – dopiero początek. A-brandy chcąc więcej ugrać w segmencie B są w stanie sprzedawać taniej.

Dwie strony barykady

Tani tabletZ jednej strony Klient będzie miał do wyboru sprzęt mniej znanych marek, jak Shiru Shogun, Adax, Kiano, Overmax z bardzo dobrymi parametrami technicznymi. Z drugiej zaś tablety znanych marek w zbliżonych cenach, z równie dobrymi, a może jeszcze lepszymi parametrami. Zapowiada się naprawdę ostra rywalizacja. I pytanie: czy mniej znane marki nie staną wówczas na straconej pozycji? Wcale tak nie musi być, tym bardziej, że ich pozycja cały czas rośnie. I stają się coraz bardziej popularne.

Tablet na kryzys

O tym, czy znane marki zagarną segment B tabletów przekonamy się już pewnie w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy. Pewne jest natomiast jedno – tablet może być receptą na kryzys. Przynajmniej jeśli chodzi o branżę komputerową. Ludzie mając mniej pieniędzy w kieszeni już szukają tańszych i niekoniecznie gorszych rozwiązań. Ich wybór coraz częściej pada na tablet. Czy tylko ze względu na cenę urządzenia konkurencyjną w stosunku do “dorosłych” komputerów? A może także to, że tablet z dołączaną klawiaturą jest już w zasadzie niemal „pełnowymiarowym” komputerem?