Jaki czytnik kupić ?

- jeśli zastanawiasz się, jaki ebook reader / e-czytnik kupić, zajrzyj do tego działu koniecznie

Jaki czytnik kupić ?

Postprzez tmig » 15 Lis 2012, o 00:05

Witam :)
Korzystam coraz częściej z ebooków. Oczywiście do tej pory odczytywałem je na komputerze, ale mam komputer stacjonarny, a dość często potrzebuję czytać poza domem. Myślę o zakupie czytnika, lecz jestem zielony w tym temacie.
Chciałem zapytać jakimi parametrami się kierować przy zakupie ?
O ile wiem czytniki są jeszcze dość drogie. Chciałem wybrać te tańsze.
Pozdrawiam tmig
tmig

Wybór pierwszego czytnika

Postprzez Virtualo » 15 Lis 2012, o 17:01

Nie takie drogie całe szczęście :) Czytniki są coraz popularniejsze więc ich cena także spada. Takie urządzenie można kupić już za 250 zł, a więc wcale nie tak drogo. Jaką kwotę chcesz przeznaczyć na e-czytnik? Chętnie doradzimy jeśli będziemy znać "widełki cenowe". Póki co zapraszamy do zapoznania się z kilkoma modelami: http://virtualo.pl/c6/ - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania:)
Virtualo

tylko kindle

Postprzez DamianD » 7 Lut 2013, o 14:02

Pisałem o tym w innym wątku. Dla mnie liczy się tylko kindle.
DamianD

classic

Postprzez kamyk12 » 11 Mar 2013, o 18:55

Ja sam posiadam czytnik Kindle'a - model Classic. Jest on fantastyczny. Największą jego wadą jest wyświetlanie obrazu w taki sposób, iż moje oczy praktycznie się nie męczą.
kamyk12

Kindle

Postprzez Virtualo » 30 Mar 2013, o 15:28

@kamyk12, czytniki Kindla to klasyka, wciąż są najbardziej popularne i najchętniej wybierane przez eczytelników, a przy tym bardzo dobre, dlatego świetnie rozumiemy, że jesteś z czytnika zadowolony. A, że oczy Ci się nie męczą podczas czytania to chyba zaleta nie wada :)
Virtualo
Virtualo

Do: Jaki czytnik kupić ?

Postprzez benkp » 10 Lut 2015, o 09:06

Minęło trochę czasu od premiery ale nadal czytniki Kindle są na samym szczycie najbardziej polecanych czytników.
Są bardzo proste w obsłudze, oferują wiele funkcji oraz nie są drogie.