~300 zł,7-10 cali, internet, yt, gry

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

~300 zł,7-10 cali, internet, yt, gry

Postprzez housenka » 25 Lis 2014, o 19:39

Czesc!;)
Mógłby ktoś polecić jakiś tablet w cenie ~300zl? Da rade w tej cenie kupic cos co sprosta moim wymaganiom?
- 7-10cali

- bezawaryjny
- przyzwoita jak na cene bateria

- sprawne przegladanie neta bez zamulen, opoznien
- GPS
- funkcja dzwonienia(opcjonalnie)
- 3g
-czasem jakas gra, ale bez szaleństwa

Podoba mi się ONDA V719 3g, chociaż troszkę przekracza moj budżet. Wiem, ze za tą kwotę nie mogę spodziewać się cudów, ale cóż.

Używane tablety wchodzą w grę, jesli będzie to oplacalna zabawa;)

Jestem calkowicie zielony w temacie więc liczę na waszą pomoc i juz teraz dziekuje;)
housenka

Do: ~300 zł,7-10 cali, internet, yt, gry

Postprzez jacek111 » 26 Lis 2014, o 17:42

Z tanich i takich, na które warto patrzeć to Asus Memo Pad chodził kiedyś za nieco ponad 3 stówki. A przede wszystkim polecam dołożyć 99 zł i kupić Dell Venue 7. Świetny tablet i naprawdę to są śmieszne pieniądze za niego.

Acer ma też dość szeroką ofertę tanich tabletów. Tutaj polecam wycieczkę na ceneo albo allegro, bo bez sensu wymieniać modele. Był też jakiś tani Acer z intel atomem - opcja na pewno godna uwagi. Niestety tez nie pamiętam konkrentego modelu, wiec radzę poprzeglądać forum, bo gdzieś się ten model przewijał ;)
jacek111

Postprzez housenka » 27 Lis 2014, o 21:28

Dzieki za odpowiedz! Niestety, te 400 złotych nie mieści sie w moich możliwościach.. Co myślicie o tablecie PENTAGRAM QUADRA LUL PENTAGRAM QUADRA MINI PRO 3G? Mam możliwość kupienia jednego z nich za troszkę ponad 200 złotych. Warto?:) Jesli juz tak to który bardziej polecacie?;)
housenka

Postprzez GrimPiece » 28 Lis 2014, o 17:40