7-8 Tablet - Navi - Pierwszy Kontakt Porada Speca

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

7-8 Tablet - Navi - Pierwszy Kontakt Porada Speca

Postprzez Dawid86 » 13 Paź 2014, o 23:21

Witam serdecznie,
otóż jak każdy w tym dziale potrzebuję fachowej pomocy i porady.
Na dniach zamierzam kupić swój pierwszy tablet, nie chcę przeznaczać na niego bardzo dużej sumy gdyż jestem kierowcą zawodowym jeżdzącym po Europie i niestety jak wam wiadomo bardzo dużo uBrządzeń tego typu lubi znikać z naszych kabin, Myślę więc że cena 500 zł będzie optymalna na pierwsze urządzenie,

Tablet przede wszystkim ma być jako urządzenie navigacyjne więc w zasadzie 10 calowe urządzenia odpadają, celuje raczej w przekątną ekranu 7' , 7.85' , chciałem żeby rownież posiadał moduł 3g,, standardowo WI-FI aby moć włożyć do niego kartę z jakimś internetem mobilnym., przegladając internet natrafiłem na kilka myślę wartych uwagi urządzeń lecz nurtuje mnie kilka pytań, z tąd też prosze o poradę,
Zastanawiam się nad którymś z tych trzech modeli gdyż ceny i parametry mają bardzo zbliżone
http://allegro.pl/czarny-tablet-goclever-aries-785-3g-gps-alu-150zl-i4652653385.html
http://allegro.pl/tablet-7-lenovo-a7-30-4x1-30ghz-16gb-3g-ips-gps-i4664903365.html
http://www.satysfakcja.pl/p/165247-tablet-8-haier-haierpad-d85-3g-mt8389w-1024gb-8gb-android-42.html?ceneo_spo=true

Przejrzałem naprawdę sporo stron na ten temat,wtajemniczyłem się w budowę i śmiem twierdzić że te procesory będa wystarczające na moje potrzeby, według mnie dla normalnego użytkowania bez zacięć 1GB pamięci RAM jest tutaj podstawą, mniejsze paramterry nie wchodzą w grę ( jęsli jestem w błedzie prosze mnie uświadomić)