asus memo tab 7 me176ce

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

asus memo tab 7 me176ce

Postprzez luki » 23 Wrz 2014, o 12:55

Witam. Planuje sobie kupić tablet asusa memo pad 7 me176ce. Jest on na stronie x-com za 500zł. I w związku z tym że, nie znam się na tym i nigdy nie miałem do czynienia z androidem mam kilka pytań.
Czy jest to dobry tablet?, czy może za tą cene da się kupić coś lepszego.
Czy gra, taka na przeglądarke "goodgamegangster" na stronie jetztspielen.de działa na tym tablecie?
czy da się instalować gry i aplikacje apk. z karty sd zamiast ze sklepu google. Bo mam pare takich gierek na pendrive od brata.
Czy da się instalować aplikacje i gry na karcie pamięci?, bo chyba te 8gb to trochę mało?
I czy obsługuje inne przeglądarki oprócz chroma, np. opere
Jak by ktoś miał ten tablecik i mógł mi odpowiedzieć na te pytania byłbym wdzięczny.
luki

asus memo tab 7 me176ce

Postprzez marcus » 23 Wrz 2014, o 16:51

Asus Memo Pad 7 jest dostępny nawet za stówkę taniej, tylko z tego co widzę to końcówka nazwy modelu jest 173x, więc trzeba by dokładnie przejrzeć specyfikację, żeby sprawdzić czym się różnią. Tak czy inaczej jest to dobry tablet w tej cenie (nawet ten za 4 stówki) i zdecydowanie lepiej postawić na niego niż na całą masę budżetówców, które znajdzeisz w tym segmencie. Alternatywnie masz Dell Venue 7, który zbierał swego czasu same pochwały - jest wydajniejszy od Asusa, ale ma chyba ciutkę gorszy ekran (bodajże mniejszą jasność maksymalną). Acer Iconia jkaisw tej cenie też się znajdzie. A jak trochę dołożysz to załapiesz się na Delll Venue 8 lub najtańsze Lenovo 10" - pyanie czy koniecznie chcesz siedmiocalówke czy coś wiekszego może być.