[700Zł][9-10"][2Gb Ram][4-Rdzeniowy] Budżetowy, Ale Dobry.

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Postprzez Karolo » 1 Cze 2014, o 15:37

Witam! Jak w tytule, zamierzam kupić tablet, który spełniałby pewne wymogi i nie przekraczał ceny 700zł. Musiałby mieć:

-od 9-11 cali (koniecznie)
-4-rdzeniowy procesor
-najlepiej 2gb ramu
-wytrzymałą baterię.
-nie przekraczać ceny 700zł.

Rozumiem, że w takim przedziale cenowym nie ma co liczyć na coś cudownego, ale jednak znajduję takie modele w internecie. Jestem zielony, dlatego zwracam się do was. Wszystkie oferty są kuszące, ale nie wiem, czego się spodziewać. Do każdego znalazłem pozytywne i negatywne opinie, w tym pozytywne przeważają. Oto typy:

-Overmax Steelcore III 10+
-Kiano elegance
-Navroad Nexo Nova
-Pentagram Quadra

Chciałbym jakieś opinie, rady, lub najlepiej, wasze własne propozycje innych ofert z mojego przedziału. Dziękuję i pozdrawiam ;)
Karolo

Postprzez jacek111 » 1 Cze 2014, o 16:46

Moja opinia jest taka, że w tej cenie tablety 8"+ to dostaniesz tylko budżetowe marki, zresztą je właśnie wyminiełs (przynajmneij Pentagram, Kiano i Overmax to popularne budżetowce, NavRoad kojarzę głównie z nawigacji, nie wiem czego się po nich spodziewać jeśli chodzi o tablety). To co możesz zrobić to postawić jendak na mniejszy sprzęt i kupić jakiegoś Asusa czy Samsunga 7" w tej cenie, no albo coś sobie wybrać w morzu tabletów tańszych marek;) Kiano elegance miał chyba całkiem dobre recenzje. Tylko nie sugeruj się do końca tak tymi 4ema rdzeniami, bo wiele zależy jeszcze od typu procesora i tego , jak tablet jest zoptymalizowany, dlatego czasem dual core działą lepiej niż quadro - jeśli jest porządnej marki.
jacek111

Postprzez marcus » 1 Cze 2014, o 16:49

Kiano i Pentagram to polskie marki, więc jeśli już brać budżetowca to właśnie polskiego, bo zawsze większa szansa, że w razie czego z serwisem będzie mniej kłopotów.
marcus

Postprzez Karolo » 2 Cze 2014, o 16:15