Dobór ciekawego wielofunkcyjnego tableta

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Dobór ciekawego wielofunkcyjnego tableta

Postprzez neme » 8 Gru 2014, o 12:48

Hey ! Od jakiegoś czasu myślę nad kupnem jakiegoś tabletu, przemyślałem sprawę, poczytałem i w sumie już wiem do czego mniej więcej powinien służyć. Ilu calowy? Hmm ciężko mi się zdecydować. 8" ? 10" ? Nie mam pojęcia.
Główne możliwości:
- Czytanie sporej ilości książek, mangi tworzenie oraz edycja dokumentów ponieważ jestem studentem i na pewno będę z niego sporo korzystał na uczelni (stawiam, że większość androidowych propozycji będzie do tego wystarczająca)
- Ogólnie nie mam zamiaru kupować tabletu do grania, jednakże na pewno chciałbym wziąć pod uwagę to że niebawem wyjdzie na Andoida Hearthstone i z pewnością sporo czasu będę młócił właśnie w tą karciankę
Link do wstępnych wymagań dla HS;
Kod: Zaznacz wszystko
http://www.blizzone.pl/hs/wymagania-wersji-na-androida

Reszta
- 3G na Aero2 + Wifi to raczej postawa, ale wolę napisać ;p
- GPS z pewnością (więc tutaj pewnie wypadało by mieć AGPS)
- Odtwarzanie filmów i słuchanie muzyki (hmm, wypadało by mieć do tego wyjście HDMI, obstawiam że wyjście słuchawkowe już posiada każdy według standardu)
- Wyjście na kartę pamięci + wyjście na urządzenie USB również nie zaszkodzi
- Wygodne odbieranie pulpitu zdalnego w sieci lokalnej (tak jestem leniwy i nie chce mi się zmieniać odcinków serialu wstając z łóżka xD )
- Fajnie, żeby bateria nie padła w trakcie podróży kiedy oglądam film albo czytam książkę

Nie jestem zwolennikiem robienia zdjęć więc to akurat najmniej potrzebna mi funkcja.

Cena? Hmm myślę, że spokojnie może udało by się zmieścić w 800zł. Ew. Możecie podać jakieś droższe propozycję, nie spieszy mi się aż tak i mogę poczekać z kupnem ;)

Kłaniam się nisko i z niecierpliwością czekam na jakieś ciekawe propozycje ;)
neme

Do: Dobór ciekawego wielofunkcyjnego tableta