Dobry Tablet do 500 zł

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Dobry Tablet do 500 zł

Postprzez Rbit » 25 Sty 2015, o 19:22

Witam! Tablet miałby służyć do przeglądania internetu, obejrzenia jakiegoś filmu itp. Chodzi o to żeby miał w miarę dobre parametry, dłuuuugo trzymającą baterię i solidne wykonanie Co powiecie na na te z linków? Który lepszy?
1. http://www.redcoon.pl/B528864-Lenovo-Tablet-A8-50-59-407805_Tablety-PC?refId=ceneo
2. http://www.mediamarkt.pl/tablet-lenovo-yoga-8-b6000,id-908294?utm_source=porownywarki&utm_medium=ceneo&utm_term=ceneo&utm_campaign=xml

Chyba że macie jeszcze jakieś inne propozycje w tej cenie .
Rbit

Do: Dobry Tablet do 500 zł

Postprzez Rbit » 25 Sty 2015, o 20:03

Ten Yoga 8 odpada bo to cena z odbiorem w MM a ja nie mam w pobliżu :(
Może macie jakieś propozycje innych marek niż Lenovo w cenie do max. 500zł? Jestem zielony w temacie tabletów.
Rbit

Postprzez benkp » 26 Sty 2015, o 07:56

Tak do 500 zł proponuję Kiano Elegance:
http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/8632485
Zwykle nie proponuję takich marek ale akurat ten model Kiano jest bardzo dobrze wykonany. W niskiej cenie niecałych 500 zł oferuje bardzo dobre parametry, jakość obrazu. Oraz 3g.
Jeśli nie jesteś przekonany to bierz Lenovo z Twojego linku.
Awatar użytkownika
benkp

Postprzez Rbit » 26 Sty 2015, o 09:27

Czyli innych tabletów w tej cenie nie ma? Jeśli miałbym wybrać z tych dwóch - wybrać Kiano Elegance 8 czy Lenovo A5500?
O co chodzi z tym modemem 3g ?
Rbit

Postprzez GrimPiece » 26 Sty 2015, o 22:58

W jaki sensie o co chodzi z 3g? Masz modem, wkładasz kartę sim do tabletu i korzystasz z sieci, tak jak w telefonie. co nie znaczy, że możesz dzwonić i pisać eski z tabletu (w niektórych modelach można).