Jaki tablet - 10.1, do max max 700zł - który lepszy?

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Jaki tablet - 10.1, do max max 700zł - który lepszy?

Postprzez volvov » 15 Sty 2014, o 19:18

Witam. Noszę się z zakupem tabletu, ale jako, że jestem dość zielony w tej materii postanowiłem skierować się do was ze swoimi pytaniami/wątpliwościami. Otóż mój budżet wynosi 600zł, maaaaksymalnie 700, więcej nie jestem w stanie dać nawet o grosz, nawet to 700 jest już trochę zbyt mocnym nadwyrężeniem którego wolałbym uniknąć. Wymagania jakie stawiam to w sumie tylko ekran 10.1, który reagowałby w miarę przyzwoicie. Procesor.. ? w sumie nie znam się na tym. Byleby nie muliło. Dodatkowo interesowałoby mnie coś, do czego można by było podłączyć fizyczną klawiaturę. Tablet służyć będzie przede wszystkim do przeglądania internetu, ale także meilowania/wiadomości na fb stąd potrzeba tej fizycznej klawiatury. Moją uwagę przykuło kilka modeli, mianowicie:

Kiano Fly 10.1 Quad - jest dostępny na jednym ze sklepów internetowych za 649zł. W pakiecie otrzymuje tam również etui z klawiaturą (więc warunek spełniony).

Goclever Hybrid 8GB - w sumie byłem na niego nastawiony. Bo takie dość dobre połączenie tego co chce (klawiatura + tablet). Dodatkowo była dosc duza promocja na niego (za 549zł - niestety już nie ma...). Aktualnie jest za 639zł. Niestety mój entuazjazm zgasiły nieco opinie, które są dość skrajne. W testach wypada rewelacyjnie, i to wszędzie. Natomiast opinie użytkowników, są już bardzo podzielone.

Trzecim kandydatem jest Asus Transormer TF101. Tutaj wiadomo, w grę wchodzi jedynie osobnik używany za cenę w granicach 600-700 zł (mniej więcej za tyle są). Pytanie tylko czy warto ? sprzęt markowy, ale jednak już starszej generacji, ze starszym androidem. Więc mam obiekcje, czy warto za tą cenę kupować używkę. Aczkolwiek nie znam się na tym dlatego tu piszę.