Jaki wybrać tablet?

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Jaki wybrać tablet?

Postprzez BlackCat » 18 Lut 2014, o 20:44

Cześć. Stoję przed decyzją zakupu pierwszego tableta. Nie znam się na tym ani trochę więc proszę Was o radę.

Cena: do 700 zł.

Tablet musi mieć:
- Wi-Fi, 3G
- trzymać koło 6h
- 1gb

Dobrze byłoby gdyby posiadał wejście na kartę micro sd (nie jest to niezbędne). Będę go używać głównie do przeglądania internetu, oglądania video w czasie podróży, ewentualnie gier, oraz do nauki języków.

Mam możliwość kupienia używanego nexusa 7 1-generacji 16GB w cenie 500 zł. Czy to jest dobry pomysł?

Myślałam także nad: ASUS MeMO Pad HD 7, Lenovo IdeaTab A3000. Szczerze w ogóle się na tym nie znam, więc czekam na Wasze opinie.
BlackCat

Jaki wybrać tablet?

Postprzez marcus » 18 Lut 2014, o 22:38

Cześć BlackCat, Nexus to zawsze dobra opcja, jeśli chcesz mieć ładny obraz i dość szybki tablet. Minus jest taki, ze nie ma wejścia na karę microSD (BTW w zasadzie wszystkie tablety to mają, więc w tym wypadku to dość dziwne). Co do ceny - radzę się dobrze rozejrzeć po Allegro za ile chodzą teraz takie Nexusy, II generacje kosztuje niecałego tysiaka. No i pytanie oczywiście w jakim stanie jest używany tablet. Gwarancji pewnie też już nie ma, aczkolwiek nexusy nie są szczególnie awaryjne, więc brak gwarancji nie musi być dużym problemem.

Dwa pozostałe to też dobry wybór, pytanie czego dokładnie potrzebujesz. ASUS nie ma chyba modemu 3G.
marcus

Jaki wybrać tablet?

Postprzez Marcin Bąbelek » 18 Lut 2014, o 23:15