"Mobilny" tablet do 1300 zł

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

"Mobilny" tablet do 1300 zł

Postprzez Pacio » 26 Gru 2014, o 13:56

Witam,
Jestem studentem w poszukiwaniu tabletu głównie do nauki(pdf, word, zdjęcia, skany książek, od biedy tworzenie i edycja plików tekstowych) oraz internetu, choć w celach rozrywkowych pewnie też. Musi mieć wbudowany modem. Zależy mi na tym żeby był to sprzęt jak najbardziej wydajny, oczekuję braku lagów, zacięć itp. Co do systemów, nie W8, nie i jeszcze raz nie. Kompletnie ten system mi nie podchodzi. Wielkość akceptowalna przeze mnie to do 9 cali. Co do konkretnych modeli, spoglądałem w kierunku Samsunga Tab Pro, i nieśmiało w kierunku Tab S. Yoga Tab ze względu na swoją specyficzną budowę odpada. Jeśli chodzi o ceny to tak jak w temacie, raczej allegro niż sklepy stacjonarne.
Pacio

Do: "Mobilny" tablet do 1300 zł

Postprzez benkp » 27 Gru 2014, o 16:41

Galaxy Tab to bardzo dobry tablet. Oczywiście cena nie jest taka niska ale za to świetne wykonanie, powinieneś być z niego zadowolony. Wiesz jeszcze nad czym możesz się zastanowić? Świetny jest Asus Memo Pad: http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/7894021 Wprawdzie 10 cali ale oferuje świetną jakość obrazu Full Hd, dobre parametry oraz modem 4g.Jest również w dobrej cenie ponieważ kupisz za niecały 1000 zł.
Awatar użytkownika
benkp

Postprzez marcus » 27 Gru 2014, o 18:15

galaxy tab pro jak i s będą ok.

A hybrydy Cię interesują? np. asus transformer book?
marcus

Postprzez Pacio » 29 Gru 2014, o 13:35

Hybryda byłaby fajna gdyby nie rozmiar. Jak zaznaczyłem w 1 poście, 9 cali to dla mnie górna granica. Chce żeby był to sprzęt kompletnie mobilny, który mogę włożyć do kieszeni fartucha.
Pacio

Postprzez jacek111 » 29 Gru 2014, o 21:16

na egzaminach i tak będzie widać :D