poszukuję laptopa 2w1

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

poszukuję laptopa 2w1

Postprzez kiniooolka » 16 Wrz 2014, o 20:22

Witam.
Jestem laikiem jeśli chodzi o tablety :oops: a niestety potrzebny mi jest i dlatego zwracam się o pomoc.
Mianowicie chodzi mi dokładnie o laptop i tablet w jednym. Znalazłam na necie kilka ale zupełnie nie wiem jaki jest najlepszy.
Przede wszystkim potrzebuję go do internetu - także który laptop 2w1 wybrać by mieć internet?
Dobrze by było również gdyby nie był za duzy - 10 cali max.
Chciałabym również by bateria w miarę długo trzymała.
Może być Windows bądź Android - tutaj nie mam wymagań ;)
Dobrze by było również gdyby był już zainstalowany OFFICE ( a może już są poinstalowane w tabletach?)
Jeśli chodzi o cenę to do 2 000.
Jak na razie to chyba tyle :)
Z góry dziękuję za odpowiedzi i przepraszam za czasami banalne pytania.
kiniooolka

poszukuję laptopa 2w1

Postprzez Raffii » 17 Wrz 2014, o 08:56

Proponuję tablet Asus Transformer z dyskiem 64GB LTE i stacją dokującą, w której jest kolejny dysk 500GB. System Windows 8.
Awatar użytkownika
Raffii

poszukuję laptopa 2w1

Postprzez GrimPiece » 17 Wrz 2014, o 16:13

Pytania normalne - takie codziennie pojawiają się na tym forum, gdy ktoś szuka tabletu ;) Poza tym popieram Raffiego, Asus Transformem Pad jest świetny. Z tego co wiem, to Lenovo Miix 2 jest też udaną hybrydą - dostępny w dwóch opcjach z 3G i bez.

Co do Internetu, to jeszcze zależy czy wystarczy Ci Wi-Fi - czyli internet w domu z routera albo tam gdzie, ktoś udostępnia sygnał np. na uczelni albo w niektórych pociagach i autoabusach, czy też chcesz 3G czyli Internet (z reguły płatny) na kartę o zasiegu globalnym - czyli teroretycznie bez ograniczeń co do miejsca.
GrimPiece

Re: poszukuję laptopa 2w1

Postprzez kiniooolka » 18 Wrz 2014, o 13:39