Tablet dla kierowcy ciężarówki

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet dla kierowcy ciężarówki

Postprzez nevertrust » 24 Lis 2015, o 22:03

Witam,

jak w temacie jestem kierowcą ciężarówki i tam spędzam większy czas swojego życia :)

Jako że laptop w tych warunkach jest dość nieporęczny zdecydowałem się na zakup tabletu.

Czego potrzebuję?

Chcę oglądać na nim filmy - w związku z tym wyświetlacz dość duży i dobrej jakości, fajnie by było jakby było wejście aux żebym mógł podłączyć go do radia.

Pograć w jakieś proste gry - czasem na parkingu się nudzi, fajnie by było pograć w jakieś angry birdsy albo jakieś budowanie farmy, ewentualnie coś lepszego :)

Nic więcej nie wymagam, połączenie internetowe bez większych wymagań. Mogę wydać dość sporo, ale raczej 2tys. nie ma sensu do takich prostych zajęć.

Co polecacie?

Z góry dzięki za pomoc!
nevertrust

Do: Tablet dla kierowcy ciężarówki

Postprzez jacek111 » 26 Lis 2015, o 20:02

Wielu osobom polecam Samsungi, ale myślę, że warto. To dobra marka i sprawdzone tablety. Oferta cenowa jest dość szeroka, więc można wybrać coś, co pasuje ceną. Myślę, zę wystarczy Ci galaxy tab 4 albo jak chcesz szybszy sprzęt to tab S lub Note 2014, który jest z kolei już bardzo wydajny (generalnie jeden z njalepszych tabletów na rynku).

Polecam od razu dokupić uchwyt na szybę i ładowarkę samochodową (chociażby tutaj na sklepie tabletoid.pl albo na allegro), bo niestety nawet dobre tablety często trzymają max 6-7 godzin, poza nielicznymi wyjątkami. no i oczywiście jakiś wygodny montaż do szyby się przyda.

Co do połączenia to po prostu musisz kupić wersję tabletu z 3G i zamówić net u którego z operatorów telefonicznych.

A te filmy i gry to w trakcie jazdy? ;p
jacek111

Do: Tablet dla kierowcy ciężarówki

Postprzez Majeczek » 3 Maj 2016, o 18:33