TABLET DLA STUDENTA do 1300zl

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

TABLET DLA STUDENTA do 1300zl

Postprzez ankara » 5 Paź 2014, o 22:41

Witam, zamierzam kupić tablet. jestem studentką, więc ma służyć do odtwarzania plików w różnych formatach, sporządzania notatek, internetu, filmu w podróży etc. Najlepiej więc jakby był szybki i nie zacinał się przy pracy, gdy trzeba otworzyć kilka zakładek w przeglądarce lub dokumentów
Nie mam nic Apple'a więc Ipad odpad, bo będę miała problem z synchronizacją tego sprzętu. Ale używałam przez pewien czas i byłam zadowolona z szybkości jaką oferuje.
Pracowałam na prostszym modelu samsunga i strasznie się zacina, mam wrażenie że android to zabawka do gier i szpanerskich aplikacji a nie do pracy, a może się mylę? Lepiej kupić np. Samsunga Galaxy Note 10.1 czy może jakiś tablet z Windowsem? Raczej jestem skłonna ku okienkom, aczkolwiek teraz pytanie = jaki model?
Potrzebuję także sprzętu, aby łatwo dostać do niego dodatkową klawiaturę (sporządzanie notatek)
Uprzejmie proszę o odpowiedź! Spędziłam masę czasu przeszukując internet ale oprócz jeszcze większego chaosu i listy modeli, które mogłyby się nadać nie zrobiłam żadnego kroku naprzód, bo jestem laikiem w tym temacie.
ankara

Do: TABLET DLA STUDENTA do 1300zl

Postprzez jacek111 » 6 Paź 2014, o 19:49

W listach modeli faktycznie można się pogubić, jeśli nie "filtrujesz" marek. Nie wiem jakie masz rozeznanie, ale jeśli słabe, to dobra rada jest taka: skup się ma markach: Lenovo, Asus, Acer, Samsung. Dell, Toshiba. Żadnych GoCleverów, Kiano, Manta, Pentagram, Modecom - skoro o zabwkach mowa to to są właśnie zabawki... (poza drobnymi wyjątkami)