Tablet do 100zł +wejście kart sim

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet do 100zł +wejście kart sim

Postprzez taczek » 18 Sty 2015, o 13:54

Cześć,

Proszę Was o pomoc ponieważ potrzebny mii jest tablet do pracy,a zupełnie jestem zielony w tej technologii.

Chciałym mieć dobrego tableta,który ma funkcję slotu karty sim z funkcją 3G + Wifi tak do 1000zł. Czy ktoś mógłby mi poradzić jaki kupić ,aby spełniał te wymogi?

Z góry dziękuję za odpowiedź :-)
taczek

Do: Tablet do 100zł +wejście kart sim

Postprzez benkp » 19 Sty 2015, o 07:45

A na początku myślałem,że jak w temacie do 100 zł :D
1000 zł to bardzo duże fundusze tak więc na pewno coś się fajnego znajdzie.
Zerknij sobie na poniższy model:
http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/12079820
8 cali full hd
4g
4 rdzenie procesora.
Dobra opcja.
Awatar użytkownika
benkp

Postprzez jacek111 » 19 Sty 2015, o 12:42

sporo tabletów w tej cenie znajdziesz z funckajmi, które wymieniłeś. Generalnie rozejrzyj się za markami typu asus, acer, lenovo, samsung, dell - za tysiaka spokojnie kupisz markowy, solidny tablet.

ewentualnie możesz doprecyzować co Cię najbardziej interesuje - jakiś konkrenty rozmiar tabletu, system albo czy zależy Ci na dobrej wydajności itp. Do czego chcesz głównie używać taba?
jacek111

Do: Tablet do 1000zł +wejście kart sim

Postprzez taczek » 19 Sty 2015, o 16:24

Ojej... faktycznie o jedno 0 mnie się mniej napisało, sorki :-)

Tak,tak chodzi o 1000 zł hehe

beenkp: Napiszę Ci,ze fajny tablet zaproponowałeś,ale on ma funkcję 4G i obawiam sie,ze jeśli bym włożył kartę sim na której mam internet 3G to nie będzie działać.

jacek111: No właśnie hmm... sporo tabletów mogę znaleźć ,ale chodzi oto ,ze nie wiem któy wybrać ponieważ nie znam się za bardzo na tych wszystkich funkcjach typu parmetry,programy itd...