Tablet do 1500 zł

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet do 1500 zł

Postprzez pump1 » 5 Lip 2014, o 16:50

Witam,
Jak w temacie, nie znam się za bardzo na tabletach więc proszę Was o pomoc.

Na czym mi zależy? Raczej uniwersalność, przeglądanie stron internetowych, słuchanie muzyki, oglądanie filmów, dobra bateria.

Tableta będę kupował w UK jeśli ma to jakieś znaczenie.

Czekam na propozycje, pozdro
pump1

Tablet do 1500 zł

Postprzez GrimPiece » 5 Lip 2014, o 22:09

witam, to że w UK nie powinno mieć większego znaczenia, za to musiałbyś sprecyzować kilka rzeczy, przede wszystkim czy ma to być tablet 7", 8" czy 10" ? MA być z 3G czy bez 3G?

Tak na początek to podpowiem, że przyglądaj się markom takim jak: Asus, Dell, Acer, Lenovo, Google, ewentualnie Samsung. Inne możesz sobie odpuścić. (no chyba, żę jeszcze Apple Cię interesuje, ale to osobna historia).
GrimPiece

Re: Tablet do 1500 zł

Postprzez pump1 » 5 Lip 2014, o 22:42

dzieki za odpowiedź, jeżeli w tej cenie kupie przyzwotiego 10" to jak najbardziej.

Co do 3g to tu się pojawia problem, myślisz że warto kupić tablet bez 3g i w późniejszym czasie dokupić osobny modem pod USB ?

Czy lepiej kupić gorszy jakościowo tablet ale z 3g?

Jakie jest Twoje zdanie?

BTW cena nie jest sztywna, jeżeli będzie coś ciekawego 100 czy 200 zł droższego to też się skuszę :)
pump1

Tablet do 1500 zł

Postprzez pump1 » 6 Lip 2014, o 22:33

zagląda tu ktos ?
pump1

Tablet do 1500 zł

Postprzez jacek111 » 7 Lip 2014, o 00:00

coś chyba wszysyc weekend zdala od kompa spęzdają;) 1500 zeta to już całkiem przyzwoita kwota na kupowanie tabletu i w tej cenie dostaniesz przede wszystkim Asus Transformer Book t100. Dlaczego warto go kupić?

- intel atom czterordzeniowy na pokłądzie i 2 GB RAMu - wydajność jest więc ok , spokojnie ruszą wszystkie tabletowe aplikacje, gierki
- 32 GB pamięci wewnętrznej - ok na jak na tablet; jesteś też wersja 500 GB w stacji dokującej