Tablet do 300zł

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet do 300zł

Postprzez dersal » 19 Gru 2014, o 22:30

Cześć! Zastanawiam się nad kupnem tableta dla dziecka, (oglądanie bajek w samochodzie, puszczania mu muzyki) oraz czasem do internetu. Chciałbym przeznaczyć 200-300zł. Jaki wybrać? Zastanawiałem się nad jakimś Pentagramem. Nie znam się kompletnie na tabletach, proszę o jakiś rozsądne propozycję ;)
dersal

Do: Tablet do 300zł

Postprzez marcus » 20 Gru 2014, o 00:40

Szczerze mówiąc trudno wskazać coś konkretnego. Jest cala masa tabletów za 200-300 złotych marek takich jak Kiano, Pentagram czy GoClever. Jak dla dziecka to moim zdaniem po prsotu warto kupić jak najtańszy tablet - dzieciom w końcu taka czy inna rodzielczość albo wydajność nie robi większej rożnicy :) :) a jak maluch zacznie grać zbyt aktywnie i zrzuci tablet to taniego urządzenia nie będzie aż tak szkoda.

Zamiast tego polecam zaopatrzyć się w ladowarkę samochodową i jakiś solidny uchwyt na zagłówek - to ułatwi sprawę z używaniem tabletu w aucie. Dzięki ładowarce nie będize problemu z padającą baterią, która zazwyczaj słabo trzyma w tanich tabletach.
marcus

Postprzez dersal » 20 Gru 2014, o 12:42

Właśnie rozglądałem się za Pentagramem i Mantą. Są one najtańsze, ale po opiniach na forach sądzę, że lepiej dać już więcej niż kupić totalne dziadostwo, które się po czasie zepsuje i trzeba będzie kupić nowe. Myślałem na DELL Venue 7, opinie są w porządku. Cena, ok 400zł+. W Komputroniku 399zł. Warto kupić lepszego i dołożyć to 100zł czy jednak kupić takiego Pentagrama, Mante, GoClever? Do rzeczy oczywiście wspomnianych wyżej (bajki dla dziecka ew. internet)
dersal

Postprzez GrimPiece » 21 Gru 2014, o 01:03