Tablet do 700zł min. 9,5cala z 3G

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet do 700zł min. 9,5cala z 3G

Postprzez DmianD » 11 Gru 2014, o 21:53

Witam
Szukam tabletu dla mojego ojca. Nie znam się na tym, więc postanowiłem zasięgnąć opinii na tym forum. Chciałbym, aby do tabletu można było podłączyć klawiaturę oraz myszką.

Wymagania:
- cena maksimum 700zł
- przekątna min. 9,5 cala
- musi posiadać 3G (będzie używany również poza domem, więc jest konieczny)
- bluetooth
- złącze microUSB (aby móc podłączyć klawiaturę)
- dobrze działające WiFi
- w miarę dobre wykonanie (aby się szybko nie popsuł)

Dodatkowo dobrze, aby posiadał GPS.

Zastosowanie:
- przeglądanie internetu
- word
- excel
- czasami oglądanie filmów

Nie oczekują cudów za tą kwotę, ale może znajdzie się coś przyzwoitego. Tablet raczej nie będzie wykorzystywany do gier.

Do tej pory znalazłem dwa interesująca modele:
1. Kiano Intelect 10 3G - na allegro do kupienia za 699zł
Posiada: przekątna 10,1cala (1920 x 1200), 3G, GPS, bluetooth oraz 1x microUSB. Nie wiem czy jest solidnie wykonany i czy nie ma z nim problemów.

2. Kiano Elegance 9,7 By Zanetti 3G- 595zł
Posiada: przekątna 9,7cala (1024 x 768), 3G, bluetooth oraz 1x microUSB. Brak GPS. Nie wiem czy jest solidnie wykonany i czy nie ma z nim problemów.

Kiano Intelect 10 3G wygląda ciekawie. Uważacie, że to dobrzy wybór? Znacie inne waszym zdanie lepsze tablety spełniające wymagania?
DmianD

Do: Tablet do 700zł min. 9,5cala z 3G

Postprzez marcus » 12 Gru 2014, o 15:26

Kiano to jest "polska chińska" marka. Więc z tą żywotnścią tabletu i jakością wykonania może być różnie.