]Tablet Do Pracy Gps I Karta Sim, 1500-1700 Zł 8-10 cali

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

]Tablet Do Pracy Gps I Karta Sim, 1500-1700 Zł 8-10 cali

Postprzez PiJ » 21 Lis 2014, o 23:20

Witam

Poszukuję Tabletu a jestem zielony w tym temacie.

Zastosowanie praca i rozrywka.

Tablet będzie służył w pracy do wyrysowania obrysu działki i zapisania długości jej boków.( zajmuję się montażem ogrodzeń)

Jak ktoś zna jakiś program który mógłbym wykorzystać byłbym wdzięczny za podpowiedź.

Służyć będzie też jako katalog z wzorami ogrodzeń.

Zależy mi aby w słoneczne dni dobrze było widać ekran.

Mile widziany GPS i modem pod kartę sim.

Ekran 8-10 cali

Kwota do dyspozycji to 1500-1700 zł.

Proszę o propozycję

Pozdrawiam

Piotr
PiJ

Do: ]Tablet Do Pracy Gps I Karta Sim, 1500-1700 Zł 8-10 cali

Postprzez marcus » 22 Lis 2014, o 00:35

Niestety nie znam programu, który mógłby się sprawidzć w tym temacie - wiem, że niektórzy korzystają z autocada na tablecie, ale jest do tego potrzebny sprzęt.

Program byłoby dobrze najpierw ustalić, żeby mieć pewnosć, że kupisz tablet, który da radę go uciągnąć. No i kwestia systemu operacyjnego do tego tez dochodzi.

Tabletem, który mocno polecam do zadań biznesowych jest Samsung Galaxy Note 2014 - jest wersja z modemem 3G / LTE i bez. Kosztuje nieco więcej niż zakładasz, ale to bodaj najlepszy tablet do pracy. W dodatku ma rysik w zestawie i działa z tym rysikiem dużo lepiej niż jakikolwiek inny tablet, do którego dokupisz rysik osobno. Cały system jest tutaj zoptymalizowany pod wygodne używanie rysika.

A jeśli to jednak za dużo, to warto spojrzeć na Lenovo Yoga II - bardzo dobry tablet, świetna bateria, co ma znaczenie jeśli będziesz go wykorzystywać w terenie. (nawet się rymuje :D )
marcus

Do: ]Tablet Do Pracy Gps I Karta Sim, 1500-1700 Zł 8-10 cali

Postprzez Raffii » 24 Lis 2014, o 23:46