Tablet do szkoły

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet do szkoły

Postprzez GrimPiece » 15 Lip 2014, o 19:55

Ewentualnie zaraz po podłączeniu to mógł sobie nie działać, ale po godzinie łądowanie to już powinien śmigać bez problemu. Chyba niestety dostarczyłeś kolejengo dowodu na to, że jednak bardziej opłąca się stawiać na marki pokroju Della i Asusa niż Modecom, GoClever, Manta itp.
GrimPiece
 
Posty: 541
Rejestracja: 10 Lut 2014

Tablet do szkoły

Postprzez Bartek7 » 15 Lip 2014, o 20:00

Ładuje się już dobre 2h raz mi się włączył ale coś jakby ekran był kijowy.. Czytałem instrukcje pisze by ładować 5h i ma działać ...
no cóż odeślę to kasę niech oddadzą .. no cóż ..
Bartek7
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Cze 2014

Tablet do szkoły

Postprzez Bartek7 » 29 Lip 2014, o 09:54

Także pieniążki mam już na koncie. Byłem w media expert w Avansie i jedynie w Media Expert wyłapałem dwa fajne tablety w spoko cenie. Otóż Acera Iconie ten z tych lepszych 16gb pamięci itp. (nie pamiętam oznaczenia) oraz Lenovo Yoga B6000 bez modemu 3g. Cena za Iconie 500 zł za Yoge 600 zł. A między czasie jeszcze mam ofertę na Kiano Elegance by Zenit czy jakoś tak. Czytałem troszeczkę o nim i opinie ma pozytywne. Ale jak wiadomo marka budżetowa. Teraz budżet mam do 700 zł i tablet musi mieć min 7.85" min 1gb ramu
Bartek7
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Cze 2014

Tablet do szkoły

Postprzez jacek111 » 29 Lip 2014, o 16:45

Jeśli doświadczenie z modecomem Ci nie wystarczyło, to zawsze możesz brać tego Kiano - może oddadzą kasę jeszcze raz... ;p a tak serio, to jeśli 8" Ci pasuje, to bez zastanowienia brałbym della venue 8. JEszcze Ci zostanie stówka na jakiś porzadny pokrowiec i akcesoria.
jacek111
 
Posty: 658
Rejestracja: 17 Lut 2014

Re: Tablet do szkoły

Postprzez Bartek7 » 29 Lip 2014, o 19:05

Już nie mam zamiaru zamawiać przez neta elektroniki :crazy:
Patrzyłem tak po ofertach media markt i media expert to z Venue nie spotkałem się. Najszybciej kupię Asusa 7" Lenovo Yoga B6000 Acera.
Co do Della to podoba mi się jego wygląd i parametry też ale nie chcę już zamawiać przez neta :D
A co do pokrowca i akcesorium to na pewno po zakupie będę rozglądał się za nowym pokrowcem i tym razem bez klawiaturki bo jest to mi zbędne. Chyba, że ktoś będzie zainteresowany to mogę się zamienić na jakieś etui 8" a ja w zamian mogę zaoferować klawiaturę Overmaxa (jak nowa używana parę razy) i do tego dopłacić parę groszy.

Jak przeglądałem i czytałem o Kiano to opinie ma spoko ale jednak zostaję przy irconi lub jak trafię w sklepie Venue 8 to zgarnę
Bartek7
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Cze 2014

Re: Tablet do szkoły

Postprzez jacek111 » 30 Lip 2014, o 22:18

Bartek7 napisał(a):Najszybciej kupię Asusa 7" Lenovo Yoga B6000 Acera.


Co kupisz?! :shock:

Bartek7 napisał(a): Jak przeglądałem i czytałem o Kiano to opinie ma spoko ale jednak zostaję przy irconi lub jak trafię w sklepie Venue 8 to zgarnę


Pytanie czy ktoś tego Kiano testował dłużej niż miesiąć i czy miał porównanie np . z Dellem czy Acerem.

Co do kupowania przez neta - to myślę, żę to jednak wina modecome'a a nie wysyłki przez neta ;p a Venue to naprawdę dobry tablet. Choć ludzie właśnie piszą, że niedługo ma być nowszy i jeszcze lepszy Venue... (głownie ekran).

Aczkolwiek Acery Iconie też są jak najbardziej ok i godne swojej ceny.
jacek111
 
Posty: 658
Rejestracja: 17 Lut 2014

Tablet do szkoły

Postprzez Bartek7 » 5 Sie 2014, o 15:51

Otóż zakupiłem Acera Iconie A1-810. Pierwsze wrażanie na prawdę pozytywne. Tablet chodzi płynnie ekran jest fajny. Teraz zostaje mi zakupić pokrowiec i folię. Dziękuję wszystkim za doradzenie ;)
Bartek7
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Cze 2014

Tablet do szkoły

Postprzez marcus » 5 Sie 2014, o 17:00

Niech Ci służy ;) jeszcze pytanie czy nadal będzie chodził tak płynnie jak jużtrochę poinstalujesz, jakieś tam aplikacje w tle będą non stop pouruchamiane itp. Pierwsze wrażenie czasem bywa mylne, choć moim zdaniem Acer Iconia powinien dawać radę;) zresztą jak znajdziesz chwilę i już trochę go potestujesz to możesz napisać krótką recenzję w dziale "Kupiłeś tablet / Pochwal się" - przyda się osobom zainteresowanym tym modelem.

Co do etui to polecam takie niby-skórzane, zamykane na magnesy.
marcus
 
Posty: 509
Rejestracja: 13 Lut 2014

Re: Tablet do szkoły

Postprzez Bartek7 » 6 Sie 2014, o 12:05

Co do apek to jedynie co to zainstaluję to jakąś program by móc pisać, inna wersję do odtwarzania pdf'ów i może coś jeszcze.
Gier komunikatorów nie przewiduję bo od tego mam fona.
A co do opinii to jak potestuję to napiszę ;)

Co do etui to takie zakupię lub zamienię się za moją klawiaturkę z overmaxa.
Jak ktoś będzie zainteresowany to niech pisze na pw podam zdj i cenę (duża nie jest bo chcę 25 zł)
Bartek7
 
Posty: 16
Rejestracja: 17 Cze 2014

Poprzednia

Wróć do Jaki tablet kupić?

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości