Tablet Goclever T76 GPS TV - czy warto?

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet Goclever T76 GPS TV - czy warto?

Postprzez gallonin » 13 Kwi 2013, o 12:17

Podoba mi się wszystko mający tablet Tablet Goclever T76 GPS TV. Niestety nie mam żadnego doświadczenia z tabletami i zastanawiam się czy w ogóle warto cos takiego kupić ? Zależy mi przede wszystkim na TV, SKYPE i namiastce komputera biurowego do obsługi i edycji plików MS Office.
Czy firma GOCLever jest warta uwagi?
Czy ich tablety psują się zaraz po utrcie gwarancji?
Może ktoś z użytkowników forum ma tablet tej firmy?
To jest firma polska ??????
gallonin

GC - wątpliwość

Postprzez Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka » 16 Kwi 2013, o 23:20

Cześc,
GoClever jest firmą polską - swoją siedzibę mają w Poznaniu. Oczywiście - jak prawie wszyscy - produkują swoje urządzenia w Chinach.
Czy warto kupić GC? Tutaj już byłbym bardziej ostrożny. Jeżeli poczytasz informacje z Sieci - dowiesz się, że GC zbiera nienajlepsze opinie. Co oczywiście nie znaczy, że nie możesz go kupić, ale znam osobiście przynajmniej kilka osób, którym tablety goclevera padły szybko. Nawet kilku miesięcy nie wytrzymały.
Zajrzyj na stronę na przykład Modecoma - mają naprawdę dobre maszyny i podobne ceny ( nie reklamuję Modecoma - sam mam Kiano).
Czy wiesz do czego służy kabelek micro usb-usb? Na przykład do podłączenia pendrive do tabletu
Tablet kontra laptop. Co lepsze, co bardziej funkcjonalne? Czas pokaże.
Awatar użytkownika
Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka

Miejscowość: Kraków

kk

Postprzez tomasz23 » 1 Maj 2013, o 16:34

ja bym obstawiał bardziej znanych producentów, obecnie za grosze można kupić tablety Lenovo oraz Samsunga
tomasz23

tablet

Postprzez Evoq_com_pl » 8 Maj 2013, o 15:37

Odnośnie Lenovo to ja mam małe zastrzeżenia co do jakości,może przekonają Cię do siebie tablety Evoq? co o nich sądzisz? Cenowo jak i jakościowo świetnie się prezentują.
Evoq_com_pl

Tablet Evoq?