Tablet [7/8 cali, 600 zł,]

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet [7/8 cali, 600 zł,]

Postprzez Mihau89 » 11 Lis 2015, o 20:22

Witam!

Chcę kupić dziewczynie tablet na prezent świąteczny, bo w ostatnim czasie ma na tym punkcie fioła. Od razu mówię, że jestem zielony w tym temacie, ale już od tygodnia trochę czytam i oglądam te tablety i troszkę więcej wiem.

Specyfikacja:

Rozmiar: 7-8 cali [fajnie jakby wyświetlacz miał rozdzielczość 1280x800 ]
Cena: max. 600 zł [uważam, że w tej cenie znajdę już coś fajnego]
Wygląd: będzie to tablet dla dziewczyny, czyli wygląd ma znaczenie. Oczekuję czegoś w białym lub innym damskim kolorze, smukły, cienki, fajnie wykończony
Przeznaczenie: głównie do przeglądania internetu, a także do notowania na wykładach (jakiś pakiet biurowy mile widziany). Planuję dokupić też do niego klawiaturę fizyczną, aby lepiej jej się te notatki robiło. Raczej nie będzie grała w jakieś wymagające gry, prędzej minigierki, także nie musi być mega procek. Głównie chodzi o wydajność. Nie chciałbym, aby strona ładowała się długo, czy żeby tablet się zacinał. Aparat też nie musi być super.
Internet: Tutaj jestem zielony. Widziałem, że jest taki co obsługuje tylko Wifi, lub 3G lub LTE. A są takie co obsługują wszystkie. Myślę, że wystarczy jej taki z Wifi (to podstawa) + 3G. Mam nadzieję, że to wystarczy?
Kandydaci: Moim głównym jest Samsung Galaxy Tab 4, choć ktoś polecił mi także Lenovo A7-30.

Czekam na pomoc i propozycję. Na innym forum nikt nie chciał mi pomóc, więc liczę, że ktoś może tutaj mi doradzi ;)

Z góry dziękuję ;)
Mihau89

Do: Tablet [7/8 cali, 600 zł,]

Postprzez jacek111 » 12 Lis 2015, o 21:09