Tablet z GPS i dvbt z ładowarką samochodową

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Postprzez Grzesionap » 16 Lis 2013, o 16:43

Witajcie nie znam się na tabletach dlatego piszę poproszono mnie żebym poszukał tabletu (a ja się głupi zgodziłem :D ) i teraz mam problem, musi posiadać on tuner dvbt do odbioru telewizji cyfrowej musi też posiadać GPS i dobrze by było gdyby miał też już wgraną jakąś mapę co do wielkości ekranu to nie jest ona najważniejsza myślę że raczej w przedziale od 5 do 7 cali a i najważniejsze musi mieć ładowarkę samochodową (zapalniczka) bo właśnie w samochodzie będzie używany. Może pomożecie mi coś znaleźć jeśli o czymś zapomniałem to dajcie znać dopiszę, za pomoc dziękuję.
Grzesionap

Postprzez SimonZGR » 22 Lut 2014, o 18:10

Co do ładowarki to nie problem, bo za nieduże pieniążki można kupić osobno taką ładowarkę (chyba, że tablet ma jakieś nietypowe wejście ładowarki, ale to rzadkość)
Pytanie też jaka cena, al wystarczy w google wpisać i wszystko jest np.
Ferguson Regent TV 7 - Cena jakieś 600zł ale jest już wszystko w zestawie co potrzebujesz do samochodu ładowarka, uchwyt itp.
Goclever Tab T76GPS TV - Słabszy, ale marka już bardziej rozpoznawalna noi cena 300-400zł
SimonZGR

Postprzez marcus » 22 Lut 2014, o 19:18

hmm... chyba głównie te słabsze marki proponują tablety z zestawami tuner+GPS. Chyba chcą w ten sposób konkurować z nawigacją, bo dostajesz tanie urządzenie, w którym jest i nawigacja i jescze parę innych bajerów. Próbczy tych co wymienił @SimonZGR to jeszcze Lark FreeMe jest dostępny w takiej opcji z tunerem i GPS-em. Nie jestem pewien co do map.