Tablet za 1000zł +/- 200zł

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

Tablet za 1000zł +/- 200zł

Postprzez Jiin » 7 Gru 2014, o 16:48

Witam.
Tak jak w temacie, szukam tabletu za około 1000zł, +/- 200zł.
Na tabletach nie znam się kompletnie, więc całkowicie zdaje się na wasze porady ;)
Tablet ma służyć do czytania ebooków i pdf-ów, przeglądania internetu i gier. Dodam jeszcze, iż bardzo dużą uwagę przywiązuje do braku zacinania się/płynności działania oraz troszkę mniejszą do estetyki (wykonania jak i OS-a :) ). Chciałbym też aby była możliwość rozszerzenia pamięci poprzez kartę SD lub MicroSD.
Jeśli byłby ktoś jeszcze tak miły i napisał na co przedewszystkim zwracać uwagę przy wyborze tabletu również byłbym wdzięczny :)
Z góry dziękuję za propozycje i pozdrawiam :)
:thankyou:
Jiin

Do: Tablet za 1000zł +/- 200zł

Postprzez marcus » 7 Gru 2014, o 18:06

Przede wszystkim warto zwrócić uwage na markę, bo na rynku jest w tej cenie cała masa budżetowych urządzeń, ale w tej cenie, w której Ty szukasz to jużlepiej popatrzeć na markowy sprzęt. Mimo żę będize gorzej wyglądał w specyfikacji, to w praktyce zwykle działa lepiej od tanich marek.

Poza tym na co zwrócić uwagę to trudno powiedzieć - wsyzstko zależy od preferencji. Jeśli chcesz siedziećz nim głównie w domu, to nie potrzeba Ci bardzo żywotnej baterii, wystarczy modem wifi a nie potrzeba 3G, maksymalna jasność ekranu nie musi być duża, bo na słońcu nie będizesz go używać. Jeśli masz zamiar głownie w terenie - to wszystko na odwrót ;)

Radzę tez przejść się do takiego czy innego marketu i popatrzeć na tablety - chodzi mi głównie o wielkość. Wiele ludzi dochodzi do wniosku, że np. 7 " są za małe, albo 10" za duże. Więc lepiej nie kupować w ciemno. To zresztą też zalezy od stylu wykorzystania - 7" jest na pewno bardziej poręczny i mobiliny, a 10" moim zdaniem lepsza do chaty.