[8'] Używany Tablet do 500zł.

- co warto kupić? jaką markę wybrać? tutaj szukaj informacji, jeśli jesteś na kupnie tabletu

[8'] Używany Tablet do 500zł.

Postprzez arkadiusz4716 » 12 Kwi 2015, o 19:24

Witam, poszukuje dobrego tabletu na systemie Android, do gier, przeglądania stron i filmów najlepiej używany. :crazy: Dobrze jeśli będzie LTE lub 3G, ale to nie jest priorytetem. Bardziej chodzi mi o to by nic mi się nie zacinało. Mógłby mi ktoś doradzić bo w sprawie tabletów jestem zielony :|

Słyszałem, że Lenovo A5500 3G może być dobry.

http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/10308593

lub

LG G Pad 8.0 LTE .

http://allegro.pl/tablety-urzadzenia-121202?order=m&string=lg+g+pad+8.0&search_scope=category-89253&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-1-e-0402

Jeśli chodzi o LG G Pad nie wiem dlaczego ceny, które są na skąpcu i na allegro tak bardzo różnią się :niewiem2:

Tutaj podałem praktycznie nowe bo nie mam pojęcia jaki lepszy używany mogę dostać w cenie do 500zł.

Jeśli ktoś ma jakieś fajne propozycje to walcie śmiało :expert:

Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Pozdrawiam :mrgreen:
arkadiusz4716

Do: [8'] Używany Tablet do 500zł.

Postprzez GrimPiece » 13 Kwi 2015, o 15:39

Na allegro niektóre nowe to mogą być używki sprzedawane jako nowe, albo nowe,ale leżace w szafie i bez gwarancji lub rozpakowane ale nieużywane... stąd róznica w cenie. Oba tablety, które wymieniłeś powinny być ok. Z tych dwóch to brałbym LG.

A tak ogólnie - jak do gier i może być używka to spróbuj znaleźć Nexusa - to był tablet robiony typowo pod gry, ale 7". Bardzo wydajny. Dobrze powinien się też sprawdzić Dell Venue 7 lub 8. Z tego co pisali ludzie, ktorzy go kupili na forum to gry nawet nowe chodza bez problemu (chyba na wysokich detalach). Jak dobrze poszukasz to nawet nówkę Dell Venue 8 dostaniesz w tej cenie (na ceneo najtańsze gdzieś po 550) a venue 7 powinieneś dostać bez problemu nowy.
GrimPiece

Postprzez benkp » 14 Kwi 2015, o 06:08

Lenovo to dobry wybór.