codziennie 10 godzin

- pisz tutaj, jeśli chcesz pogadać o dowolnym temacie

codziennie 10 godzin

Postprzez kamiloo7 » 29 Kwi 2014, o 15:59

Siemka.
Mam takie pytanie dotyczące tabletów.
Czy można używać tableta codziennie po 10-15 godzin?
Chodzi o przeglądanie internetu korzystając z wi-fi.
I czy tyle go używając nic w środku się nie przepali z gorąca czy coś tam? Nie znam się na tabletach.

Taki mam tablet:
http://www.komputronik.pl/product/210050/Komputery/Tablety/DELL_Venue_7_czarny.html
kamiloo7

codziennie 10 godzin

Postprzez marcus » 29 Kwi 2014, o 21:08

Hmm... w sumie nie zastanawiałem się nad tym nigdy... ale myślę, że nie powinieneś mieć żadnych problemów. Prędzej zastanawiałbym się nad, czy to zdrowo tyle siedzieć przy tablecie każdego dnia;p A tak serio, to tablet ma systemy chłodzenia, podobnie jak laptop, przegrzać się powinien - ale jeśli czujesz, że po 10 godzinach robi się tak gorący, że trudno go utrzymać to dałbym mu odpocząć na chwilę. Jeśli robi się tak gorący szybko to poczytaj testy i inne opinie - czy ten model po prostu tak ma, czy też masz jakiś wadliwy egzemplarz. Po Venue raczej nie spodziewałbym się podobnych problemów.
marcus

codziennie 10 godzin

Postprzez jacek111 » 29 Kwi 2014, o 21:14

Uważaj by nie zasłaniać otworów wentylacyjnych bo jeśli już może się przegrzać to właśnie przez coś takiego. Poza tym, raczej nie będize tak, że od razu pójdzie z niego dym i sprzęt się będzie nadawał na złom. Pewnie ma jakieś zabezpieczenia, że przy wysokiej temperaturze się wyłączy - ale jakby co to tylko spekulacje - nie próbowałem jak do tej pory doprowadzić żadnego taba do takiego stanu;)
jacek111

codziennie 10 godzin

Postprzez kamiloo7 » 1 Maj 2014, o 17:29

No tak układy chłodzące. Ale jeśli będzie gorący czy coś to może jakiś kabelek z gorąca się oderwać czy coś w tym stylu?
kamiloo7

codziennie 10 godzin

Postprzez marcus » 1 Maj 2014, o 19:23