Telewizja satelitarna

- pisz tutaj, jeśli chcesz pogadać o dowolnym temacie

Telewizja satelitarna

Postprzez tarczynski » 5 Lis 2017, o 16:52

Sa moze na forum jacys ludzie korzystajacy z tej technologii? Aktualnie przeprowadzilem sie do nowo wybudowanego domu, jednak nie mam tutaj dostepu do zadnej kablowki ani internetu - przynajmniej do polowy przyszlego roku. Operator LTE niestety nalozyl zbyt niskie limity przesylu danych by ogladac w ten sposob ulubioine programy. Duzo jest darmowych programow do wyboru? Sorry za pytanie ale korzystalem z anteny satelitarnej wiele lat temu jak miala swoje poczatki. Pytanie jest nastepujace, jaki konwerter quad wybrac poniewaz chce korzystac z kilku dekoderow na raz. Przegladalem kilka ofert miedzy innymi Sklep Eltrox.pl - https://www.eltrox.pl/tv-i-multimedia/t ... rtery.html gdzie wybor jest dosc duzy i nie wiem na ktory sie zdecydowac. Jesli ktos bedzie w stanie mi pomoc to bede wdzieczny. Pozdrawiam
tarczynski
 
Posty: 13
Rejestracja: 05 Lis 2017

Wróć do Luźne pogawędki, czyli o czym dusza zapragnie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości