Tablet "Sam się dotyka"

- rozmowy o problemach z matrycami, wyświetlaniem obrazu, grafiki na tablecie itp.

Tablet "Sam się dotyka"

Postprzez husarz96 » 21 Mar 2016, o 23:53

Witam, jak w temacie tablet "Sam się dotyka". Pierwotnie w tym tablecie były zaraz po kupnie problemy z uruchamianiem. Tablet wylądował na gwarancji. Została wymieniona płyta główna. Po powrocie minął pewien czas ( już po gwarancji) a dotyk w tablecie uległ uszkodzeniu. Nie muszę go nawet dotykać by dotyk wariował. Widoczne są ciągłe dotknięcia, wszystko samo się przełącza i wybiera. Nic nie da się zrobić.
Ma ktoś pomysł jak to naprawić, oczywiście o ile koszt naprawy nie przekroczy racjonalnie wartości samego tabletu.
Nadmienię że studiuję informatykę na wydziale elektrycznym, więc z rozbieraniem sobie poradzę, tylko chciałbym wiedzieć co mam wymienić.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i podpowiedzi.

Dodam, że jest to tablet Goclever TAB A104.2
husarz96

Do: Tablet "Sam się dotyka"

Postprzez jacek111 » 23 Mar 2016, o 19:41

może wymiana digitizera pomoże? A na przyszlośc radzę unikać goclevera. I trzymac z dala od dzieci skoro sam się dotyka ;p
jacek111

Postprzez husarz96 » 23 Mar 2016, o 20:30

Dzięki, właśnie myślałem, że to z tym może być problem.
Jak by ktoś jeszcze miał jakieś podpowiedzi to chętnie skorzystam.
husarz96

Postprzez husarz96 » 23 Mar 2016, o 20:34

A tak swoją drogą kiedyś była w domu jeszcze nawigacja GOCLEVERA i też szybko padła, a tak zalokowane pieniądze leż głęboko schowane wśród pudełek.
I tak swoją drogą to unikam tej firmy ale niestety tablet dostał mi się w ręce ramach stwierdzenia jak naprawisz to będzie twój, więc nie bardzo przy zakupie miałem możliwość wyrażenia opinii.
husarz96

Postprzez GrimPiece » 26 Mar 2016, o 20:33