Kupiłam tablet Kiano pro 10 Dual

- co Cię zachwyciło w kupionym sprzęcie, a co Cię zawiodło?

Kupiłam tablet Kiano pro 10 Dual

Postprzez macarena_1983 » 12 Lis 2012, o 15:42

Hej,
No muszę się pochwalić, bo właśnie wczoraj zakupiłam tablet Kiano pro 10 dual. Nie podam, gdzie żeby nie robić niepotrzebnych uwag. Po prostu nabyłam go, i już. Pierwsze wrażenia - SUPERR!!!!!! Jaka matryca! Rewelka. Nie miałam wcześniej nigdy żadnego urządzenia z ekranem dotykowym, więc jestem podwójnie podekscytowana. Teraz tylko odpukać w niemalowane, żeby nic się nie działo ...
macarena_1983
 
Posty: 67
Rejestracja: 08 Lis 2012

Też kupiłem Kiano pro 10 dual, ale już tak dobrze nie mam

Postprzez wojoz » 10 Gru 2012, o 23:02

Ja też kupiłem i tablet ma problem z wyświetlaczem - na jednej krawędzi widać obłoczki z podświetlenia matrycy.
Problem z dźwiękiem - po prostu dźwięku nie ma.
Słabe obracanie ekranu do podstawowej pozycji (gniazda po prawej) - każda inna strona : prawo lewo i "do góry nogami" obraca od razu, natomiast normalna pozycja wymaga energicznego obrócenia albo potrząśnięcia.
Zasilacz się smaży - dosłownie.

Wysłałem do naprawy - zobaczymy co z tego wyniknie.
wojoz
 
Posty: 2
Rejestracja: 10 Gru 2012

Wyjątkowy pech

Postprzez Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka » 10 Gru 2012, o 23:59

Cześć wojoz,
Powiem tak: miałeś wyjątkowego pecha w tym zakupie. Tyle wad, które wymieniłeś można by naliczyć w kilku tabletach do kupy wziętych. :kibel:
Z tego co czytam - musiałeś kupić ten tablet Kiano dosyć dawno temu, bo chyba dostałeś tzw. starą ładowarkę do tabletu. Pierwsza wersja ładowarek , a w zasadzie drugi rzut był kiepski - i one po prostu "piszczały" - wydawały głośne dźwięki przy ładowaniu tabletu.
Kolejny rzut był już tym OK - i tutaj ludziom już nic się nie dzieje.
Pozostałe usterki również gdzieniegdzie się przewijały, ale najważniejsze jest to, że serwis Kiano na bieżąco starał i stara się reagować na wszelkie zgłaszane problemy. I dlatego dosłownie z dnia na dzień ten tablet staje się coraz lepszy. Wiem co piszę, bo niemal codziennie sprawdzam i testuję kilka sztuk tych tabletów, i te co ostatnio miałem w rękach były w 100% sprawne.
Niestety sprzęt elektroniczny ma to do siebie, że należałoby go sprawdzić. Najlepiej przed wysłaniem do Klienta. Niestety wielu sprzedawców tego nie robi, i potem są problemy. Nieważne, czy sprzedajesz Samsunga, Kiano , czy Microsoft. Wszystko może posiadać jakąś usterkę.
Jak się domyślam skorzystałeś z gwarancji producenta tzw. door-to-door?
To, jak długo wstaje system Android ma decydujące znaczenia dla komfortu pracy użytkownika.
Czy wiesz, co to jest tablet Microsoft Surface? Warto sprawdzić szczegóły na temat tego długo zapowiadanego tabletu.
Awatar użytkownika
Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka
 
Posty: 256
Rejestracja: 13 Sie 2012
Miejscowość: Kraków

No i jak naprawa?

Postprzez Geronimusek » 17 Gru 2012, o 23:26

@wojoz
Czy możesz udzielić nam odpowiedzi, co z twoim tabletem się dzieje? Jestem o tyle ciekawy, że nigdy wcześniej niczego ( żadnego urządzenia) nie odsyłałem do serwisu... Jak to działa? Ile czekałeś / czekasz? Przysłali naprawiony tablet, czy może wymienili na nowy?
Myślę, ze inni użytkownicy tego forum byliby również zainteresowani rozwojem wydarzeń.
Powiem szczerze, ze czytałem wiele pochlebnych opinii o serwisie firmy Kiano... Że szybko załatwiają reklamacje, czasami nawet od razu wymieniają tablety na nowe. Jak to jest w Twoim przypadku?
Geronimusek
 
Posty: 70
Rejestracja: 08 Lis 2012

Kianio pro wadliwy

Postprzez Berni502 » 15 Sty 2013, o 11:54

Witam orientuje sie z tego co wyczyalem winnym portalu ze wojoz chyba po 2 serwisach ma dalej jakies problemy zdaje sie ze wysiadl mu znowu jeden glosnik :-) a z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze srednia dlugosc czasu serwisowania to jakis miesiac i przewaznie nie naprawiaja urzadzenia przynajmniej mi 2 razy odeslali tak samo jak nie gorzej spaprane raz nawet zapomnieli go skrecic doslownie brakowalo mi srubek. Co do wymiany na nowe po 2 serwisach trwajacych ponad miesiac dostalem nowe urzadzenie ktore ponoc sprawdzli i testowali abym mogl byc zadowolonym klientem. Niestety chyba mieli mnie za debila wyslali mi urzadzenie z 2 wadami produkcyjnymi po 1 przeswietlona matryca w lewym gornym rogu po drugie odklejajacy sie wyswietlacz od warstwy dotyku z tym drugim strzelam nie wiem dokladnie co sie tam w srodku odklejalo ale byla to pokazna szpara pod szklem :-) w mojej ocenie firma wykazala sie pelna niekompetencja i radze omijac szerokim lukiem pozdrawiam.

Ps. Przypomnialem sobie smieszny text kiedy kierownik serwisu pytal mnie czy przeswietlona matryca mi bedzie przeszkadzac w uzytkowaniu :-D . Dodam tutaj ze jezeli macie przeswietlone miejsca w urzadzeniu to zostalo ono zle zmontowane i potem moga chociaz nie musza wiazac sie z tym kolejne usterki.
Berni502
 
Posty: 4
Rejestracja: 15 Sty 2013

Problemy z tabletami

Postprzez Paweł 'krzywy' Krzyworączka » 17 Sty 2013, o 00:43

Berni502 napisał(a):Przypomnialem sobie smieszny text kiedy kierownik serwisu pytal mnie czy przeswietlona matryca mi bedzie przeszkadzac w uzytkowaniu

No to faktycznie dowalił z tym tekstem :glupek2:

Jakiś czas temu model Kiano Pro 10 Dual sprzedawany był z ładowarkami, z których spora część nie do końca dobrze działała. Ładowarki te często bardzo się nagrzewały, czasami ciszej lub głośniej piszczały, prąd ładowania bywał zbyt niski. Od tamtego czasu użytkownicy ostro zaatakowali Kiano. Czy słusznie? Moim zdaniem, nie ma co dyskutować nad czymś takim, czy słusznie, czy nie. Sprawa jest prosta: jeśli producent popełnia błąd, w dzisiejszych czasach (Internet) od razu (lub z lekkim opóźnieniem) płaci za niego. Mam jednak wrażenie (nie wiem, czy właściwe), że Kiano nieco zbyt wysoką cenę płaci za swoje niedociągnięcia.

Żeby była jasność: wcale nie bronię tej marki teraz. Jak pojawiają się problemy, użytkownicy powinni o nich pisać, by jeszcze bardziej mobilizować producenta do rzetelności. Trzeba jednak przyznać, że Kiano Pro 10 Dual sprzedał się w tysiącach (dokładnych danych nie znam, ale zapewne grubo powyżej 10.000 sztuk). Oczywiście głównie sprzedaż w marketach (RTV Euro AGD, Saturn i Media Markt), a także jakiś procent w Sieci. Siłą statystyki, ilość niezadowolonych klientów też jest stosunkowo duża. I powstaje wrażenie, że Kiano zajmuje się dystrybucją słabego sprzętu i ma tragiczny serwis. Prawda jest nieco inna. Jeśli komuś trafił się egzemplarz z problemami, faktycznie może się to za nim ciągnąć przez kilka serwisów. Pech. Są też userzy, którzy są wręcz zachwyceni tym modelem tabletu.
Zaś serwis - z tego co obserwuję - działa jeszcze nie do końca sprawnie. Czasami dosłownie w 3-4 dni tablet wraca do klienta. A czasami jest tak, jak niektórzy z Was opisują - czyli masa problemów.
Dobrze, że o tym piszecie - mam nadzieję, że dzięki temu Kiano poprawi kontrolę jakości i zatrudni lepszych serwisantów.
Jeśli szukasz akcesoriów do tabletu, to mam coś dla Ciebie: http://tabletoid.pl/akcesoria-do-tabletu. Sprawdź to teraz. A jak potrzebujesz pokrowca, to doskonałe: etui masz tutaj. Zapraszam serdecznie.
Awatar użytkownika
Paweł 'krzywy' Krzyworączka
Administrator
 
Posty: 82
Rejestracja: 13 Sie 2012
Miejscowość: Zielonki k/ Krakowa

Kiano na masowa skale

Postprzez Berni502 » 17 Sty 2013, o 14:22

Panie Pawele problem z ładowarkami to jest nic o to żaden użytkownik nigdzie specjalnie nie psioczył. Wszystkie znaki wskazują ze urządzenia są wadliwe chociażby problem z dodzwonieniem się na infolinie czy do serwisu dzień w dzień kiedy jeszcze posiadałem kiano był z tym problem a z tego co czytam problem jest nadal :D

Pozwolę sobie zacytować wypowiedzi z pewnych portali
insideman, 16 sty 2013 :

Witam właśnie wysłałem do serwisu kiano pro dual potwierdzam kontakt telefoniczny z serwisem graniczy z cudem mailowy działa bez większych problemów napiszę więcej na temat serwisowania tabletu jak tablet wróci z serwisu.


milka
15 stycznia 2013 o 15:29

no to ja dobijam się i dobijam pod wewnętrzny 2, na 3 ktoś tam nawija a u mnie jazzik leci i pyk rozlaczona ;/


Masa negatywnych komentarzy jakie występują w sieci tez świadczy o zawodności produktu (nie ukrywam ze po półtoramiesięcznej nieprzyjemności z kiano ja tez ich surowo komentuje gdzie się da bo sobie zasłużyli) Trzeba dodać ze niezadowolonych klientów przybywa wiec nie wiadomo jak urządzenie zniesie próbę czasu. Jeżeli chodzi ten nieszczęsny serwis to szkoda mi o tym pisać. NIe wiem nawet czy są osoby do których wróciło urządzenie sprawne i wytrzymało chociaż miesiąc po serwisowaniu. Niektórzy już nawet zastanawiają się czy jest sens odsyłać urządzenie na gwarancje :D

gutek182
15 stycznia 2013 o 08:26

W moim „cudzie” czasami przestaje działać około 5 cm wyświetlacza. Obraz zaczyna śnieżyć jak w starych rubinach Wystarczy go nieco pomasować i „pieszczoszkowi” przechodzi… Niemniej niesmak pozostaje. Musze go odesłać na serwis, ale jak mówicie, że z łaski po 3 tygodniach dostanę tablet to się boję.


Można tu mówić oczywiście ze jest masa klientów zadowolonych z urządzenia tylko nie maja czasu ani ochoty pisać i chwalić kiano w rożnych serwisach. Należy jednak zwrócić uwagę na to ze nie wszyscy niezadowoleni użytkownicy maja ochotę psioczyć w internecie ;P. Ciekawy tez jestem jak diametralnie zmienią zdanie o firmie użytkownicy kiedy przyjdzie im serwisować sprzęt :D

Skoro kiano nadzwyczaj dobrze prosperuje bo wiedzie im się sprzedaż tych bubli to nie wiem dlaczego nie podnoszą standardów serwisu i dochodzi do sytuacji gdzie z serwisu wraca urządzenie bez śrubek albo ubrudzone od środka paluchami serwisanta lub z porysowanym ekranem xD na dodatek przeważnie posiadające liczne inne usterki wynikające z poczynań serwisu.

Na koniec owszem zgodzę się z wydajnością pro duala jest zadowalająca niestety kupowanie kiano to jak gra na loteri trzeba mieć fart żeby trafić dobra sztukę a i to nie gwarantuje ze urządzenie na dłuższa metę wytrzyma normalne użytkowanie :expert:
Nawet kupno od kiano bezpośrednio od firmy nie gwarantuje sprawności chociaż podobno sprawdzają sprzęt. Kiedy mi obiecano wymianę na nowy sprawdzony egzemplarz to dotarł do mnie owszem ale z 2 wadami produkcyjnymi. Pierwsza dostrzegłem już przy włączeniu to ta prześwietlona matryca o której wspominałem a w ciągu 15 minut spostrzegłem druga wadę :D i to było sprawdzane przez 3 dniu urządzenie według kiano ^^ :wall:

PS. Bolą mnie recenzje kiano w sieci z których wynika ze jest wręcz zajebisty nigdzie nikt nie napomknął o problemach z serwisem czy tez wadliwości samego sprzętu. A co do samego producenta czy może dystrybutora to to mogli by zrobić forum dla użytkowników na pewno ich na to stać. I wtedy pani Gosia nie będzie musiała "pomagać" ludziom w paru serwisach na raz :D chociaż mam wrażenie ze ona tylko stara się jakoś ratować wizerunek :oops:
Berni502
 
Posty: 4
Rejestracja: 15 Sty 2013

Moja sztuka (również wadliwa) - poszła na gwarancję

Postprzez MrTomAsh » 12 Lut 2013, o 15:31

Hej, odkopie bo też wysłałem swój tablet (kupiony 25 stycznia) na gwarancję. Paluch był odbity na wyświetlaczu od środka. W sumie to byłem strasznie wkurzony bo dopiero w domu, po kilku dniach się dowiedziałem, że Kiano wydało nowy tablet... A już za późno na zwrot było... A że przy okazji miał wady to wysłałem na gwarancję. Niestety nie chcą mi zbytnio wymienić PRO 10 DUAL na CORE 10.1 3G (za dopłatą oczywiście). Ale czytając Wasze opisy to wielka szansa na to, że te 3 gwarancje zrealizuje dość szybko i najwyżej kupię tego model wyższego... Chyba, że konkurencja wyda coś lepszego :)

Bonusy oprócz palucha na wewnętrznej stronie ekranu (widać było dopiero na jednolitym jasnym tle) to:
- żle trzymające złączę USB (trzeba poruszać, żeby zatrybiło),
- tablet po kilku aplikacjach zaczął mi strasznie mulić...
- pewnego dnia, bateria rozładowała się nagle z 20% do 0%.

To tyle 'wad' u mnie...
MrTomAsh
 
Posty: 1
Rejestracja: 12 Lut 2013

Kiano Dual Fly 10.1

Postprzez stagner » 2 Maj 2013, o 15:07

Masakra kupiłem go dziecku 15.04 , 19.04 odesłałem do serwisu, dziś wrócił nic nie jest naprawione , mało tego doszła kolejna usterka, nigdzie nie mogę się dodzwonić, nikt nie odbiera Tablet syf i malaria do nicznego się nie nadaje co do obsługi ze strony firmy Barel to nie mogę powiedzieć że jest fatalna bo nie ma żadnej.
stagner
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 Maj 2013


Wróć do Masz tablet? kupiłeś tablet? - pochwal się!

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość
cron