Dobór odpowiedniego etui

- warto zaopatrzyć się w pokrowiec, bo tablet może czasami upaść; co wybrać? co polecacie?

Dobór odpowiedniego etui

Postprzez zrodlany » 12 Cze 2014, o 09:08

Witam. Z tego co wiem dobór odpowiedniego etui jest szalenie ważna rzeczą w kwestii bezpieczeństwa. Z racji tego iż jestem KOMPLETNYM laikiem i się na tym wszystkim nie znam chciałem zapytać o tę aukcję : http://allegro.pl/case-mate-oryginal-etui-na-sony-xperia-tablet-z2-i4305756601.html
Co sądzicie o takim etui ?
zrodlany

Dobór odpowiedniego etui

Postprzez GrimPiece » 12 Cze 2014, o 13:11

wygląda dobrze, zwłaszcza że jest dedykowane do konkretnego modelu, więc będzie dobrze dopasowane. Najważniejsze, że nie jest miękkie - z tego co piszą usztywniane,a to ważne, bo szybki w tabletach lubią pękać po upadku na podłogę. podoba mi się też ta gumowana powłoka - będize dobrze się trzymać. Ogólnie brałbym. No chyba, że masz coś innego niż xperię to bym się zastanowił czy będzie dobrze dopasowane.
GrimPiece

Dobór odpowiedniego etui

Postprzez jacek111 » 12 Cze 2014, o 13:15

ważną o tyle, że tablet Ci może po prostu spaść albo wsadzisz go do plecaka z innymi rzeczami i wyciągniesz z porysowanym eknrame.

To euti wydaje się ok, pytanie jeszcze jak bardzo jest usztywnione. Jak do tej pory korzystałem ze skórzanych i się dobrze sprwadzały (tez z uwagio na sztywność), wiec takie mogę polecić.
jacek111

Dobór odpowiedniego etui

Postprzez jutka » 26 Cze 2014, o 21:59

zwykle z neoprenu, za kilkanascie złotych, jest najlepsze.
jutka

Dobór odpowiedniego etui

Postprzez trenpot » 8 Sie 2014, o 13:26

Neopren to dobry materiał i niedrogi. W sklepach jest tego pod dostatkiem, różne wzory i wielkości, więc na pewno coś znajdziesz dla siebie.
trenpot

Dobór odpowiedniego etui - raczej typu "książka"

Postprzez Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka » 14 Sie 2014, o 21:53