Jak czyścić tablet? jakie akcesoria są potrzebne?

- jeśli chcesz pomówić o czymś, co nie pasuje do powyższych podkategorii, pisz tutaj

Postprzez Darek Pe » 14 Kwi 2014, o 23:34

Witam, w jaki sposób można zadbać o tablet od strony higienicznej? To znaczy, w jaki sposób radzicie sobie np. z usuwaniem ewentualnych smug na ekranie? Jakieś konkretne akcesoria są do tego przydatne czy wystarczy zwykła wilgotna szmatka? A może lepiej takowej nie używać - nie wiem, jestem w tym zielony i nie wiem jak z dotykowymi ekranami, tzn czy wymagają jakiś szczególnych zabiegów? Proszę o praktyczne podpowiedzi.
Darek Pe

Postprzez jacek111 » 16 Kwi 2014, o 23:37

ja używam właściwie jedynie ściereczki z mikrofibry. To taka szmatka, którą kupisz w każdym sklepie z akcesoriami (coś takiego: http://tabletoid.pl/akcesoria-do-tablet ... mikrofibry). W sumie ona służy głownie do usuwania śladów palców, ale jak czasem się zrobi jakaś plamka to tę ściereczkę trochę nawilżam i też się dobrze sprawdza. btw to chyba taka sama ścierka jak do czyszczenia okularów, wiec jeśli nosisz to może już masz coś takiego;p
jacek111

Postprzez GrimPiece » 19 Kwi 2014, o 20:07

No ściereczka to absolutna podstawa. Ale mi się zdarzyło zapaskudzić ekran nieco bardziej... (nie jedzcie słodkiego podczas grania ;) ) do tego stopnia, że ciężko było mi usunąć ślady, bo najwyżej się rozmazywały... a bałem się też szorować na siłe ekran. Wtedy sobie poradziłem za pomocą nawilżanych chusteczek. Zresztą o ile wiem są nawet takie specjalne do ekranu, więc to też jest jakaś opcja w bardziej awaryjenej sytuacji;)
GrimPiece

Postprzez Darek Pe » 21 Kwi 2014, o 19:39

A co myślicie o takich środkach w spray itp. do czyszczenia ekranów? Watro w ogóle coś takiego kupować czy raczej bez sensu?
Darek Pe

Postprzez michalmilanek » 15 Maj 2014, o 14:36

Ja mam specjalną szmatkę, którą przecieram monitor. W każdym sklep z telewizorami i komputerami taką kupisz. Ja za komplekt zapłaciłem 3 zł.
michalmilanek

Miejscowość: Gdynia