Aplikacja "kopiuj wklej"

- gdy nie znajdziesz wyżej odpowiedniego działu, pisz tu

Aplikacja "kopiuj wklej"

Postprzez kilus » 31 Mar 2015, o 12:28

Witam!
Od razu zaznaczę iż jestem laikiem w temacie tabletów w szczególnosci aplikacji i oprogramowania, dlatego zwracam się o pomoc do was :)
Otóż posiadam tableta z androidem ( gdyby były potrzebne dokładniejsze informacje to podam) z którego korzystam w pracy. Jeżdżę tirem i gdy mam załadunek to wszystkie materiały muszę "wklepać" do excella by móc wysłac sprawozdanie, co wiozę, do firmy. Mój problem zaczyna się tutaj. Często zdarza się tak, że pewne pozycje poprostu się powtarzają( nazwa, wymiary, rodzaj etc. jest tego troche). Nie są to 2-3 pozycje, żeby mi się nie chciało tego wpisywać czy coś ale jest to czasochłonne i poprostu chciałbym usprawnić jakoś ten proces, wiadomo czas to pieniądz ;) Wiem, że na zwykłym pc'cie w excelu można było zaimportować gotowy plik txt z danymi oddzielonymi średnikiem lub jakimś tam znakiem ( nie pamiętam dokładnie jakim) który po zaimportowaniu rozdzielał dane do odpowiednich kolumn. Czyli przygtowałbym sobie pliki z pozycjami które mi się powtarzają i poprostu je importował. Ale nie jest tak prosto bo nie doszukałem się opcji importuj z pliku. Zwracam się do was. Czy ktoś zna jakiś program usprawniający ten proces? Czy może w inny sposób da się importować wczesniej przygotowany plik? Może jakieś własne podpowiedzi?
Z niecierpliwością czekam na odpowiedz :)
kilus

Do: Aplikacja "kopiuj wklej"

Postprzez GrimPiece » 1 Kwi 2015, o 18:26

hmm... nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, ale na tablet z androidem tez możesz ściągnąć windowsowego excela - nie wiem z jakiego programu teraz korzystasz, ale jeśli z jakiegoś innego edytora to może z excelem będzie ok. Mam na myśli pakiet office od microsoft , a nie jakiś inny office, których jest trochę na adroida.
GrimPiece

Do: Aplikacja "kopiuj wklej"

Postprzez kilus » 2 Kwi 2015, o 09:56