Serwis serwisowi nierówny

- gdzie w Polsce można znaleźć dobry serwis tabletów, jaka jest obsługa i ceny?

Serwis serwisowi nierówny

Postprzez macarena_1983 » 27 Lis 2012, o 23:18

Hej,
Ktoś pisał na forum - chyba Admin - o tym, że polski serwis tabletów powinien być pewniejszy. To znaczy , że nie musimy wysyłać zepsutego tabletu do Chin, czy tak licho wie gdzie jeszcze - tylko wysyłamy np. do Wrocławia i jest OK. Teoria teorią, ale ...
Nie każdy producent - nawet polski - jest solidny. Na szczęście nie doświadczyłam tej "niesolidności" na własnej skórze, ale przypadek taki miała moja koleżanka. Miała to nieszczęście, ze kupiła tablet GoClevera. Niby niezła wydawałoby się firma. Produkują od lat nawigacje niezłej jakości. Ale tablety ... Może Kalina ( koleżanka) miała pecha?? Po dwóch tygodniach tablet po prostu padł i już nie wstał.
Próbowała naładować, bo może bateria - nic z tego. Zadzwoniła do serwisu GC - ledwie się dodzwoniła - bo jaśnie państwo telefonów za bardzo nie odbierają ( niby pracują do 16.30, a o 16.00 już tam nikogo nie ma ). Jakiś mało uprzejmy pracownik powiedział jej w końcu, ze przecież jest na stronie firmy formularz reklamacyjny. Więc wypełniła formularz i wysłała. Na naprawę usterki mają 21 dni maksymalnie. Po 10 dniach - zadzwoniła, czy coś w sprawie jej tabletu już wiadomo. Dostała odpowiedź, ze jeszcze czeka w kolejce, bo jest sporo zgłoszeń. Minęło już 18 dni i zero odzewu.
Kto wie, może kiedyś dostanie tablet z powrotem, ale czy sprawny ..? :shit:
Niekiedy to pewnie krócej by z Chinami dało się załatwić sprawę...
macarena_1983
 
Posty: 67
Rejestracja: 08 Lis 2012

Lichy serwis

Postprzez Jan Bielski » 1 Gru 2012, o 17:55

Hej,
Niestety opisany przez Ciebie przypadek nie należy do rzadkości. Ja również jakiś czas temu miałem podobny przypadek, tyle że ze swoim smartfonem. Nie będę tutaj ogłaszał nazwy tej firmy, bo nie chce ich oczerniać (chociaż powinienem :kijemgrozi: )
Powiem tylko, że czekałem ponad miesiąc na sprawny telefon. W końcu go dostałem, ale musiałem odebrać osobiście. Na szczęście serwis był nie tak daleko mnie. Teraz nerwy już przeszły, ale zakrawało to na skandal, i byłem gotowy pójść na pięści z przedstawicielami tej firemki.
Moim zdaniem bierze się to z tego, iż różnego rodzaju nowe firmy, które pojawiły się na rynku, produkujące różnego typu sprzęt elektroniczny - chcą szybko i dużo sprzedać, ale mają nieprzemyślany, niedopracowany i niewydajny serwis posprzedażowy. Po prostu w momencie sprzedaży i wpłaty na ich konto pieniędzy - kończy się relacja z Klientem. Co dalej - to ich już mało obchodzi. Zero profesjonalizmu.
Często ludzie, żeby uniknąć ewentualnych nieprzyjemności w przypadku awarii urządzenia wybierają znanych producentów, i płaca więcej. Bo się boją w myśl powiedzenia "Co tanie, to drogie". :shit:
Jan Bielski
 
Posty: 66
Rejestracja: 08 Lis 2012

Koniecznie sprawdzić firmę

Postprzez Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka » 4 Gru 2012, o 22:51

Cześć,
Teraz jest taka moda, powiedziałbym - i bardzo dobrze, że jest - zgodnie, z którą wszystko sprawdzamy w Internecie.
Cokolwiek byśmy nie chcieli kupić: pralkę, lodówkę, telewizor, laptopa, czy w końcu tablet - czytamy opinie o tym sprzęcie. Po to, aby wybrać jak najlepiej. Jak już wiemy, co kupimy, to robimy to przez Internet, albo jedziemy do marketu i tam nabywamy "sprawdzony" towar.
Słyszałem gdzieś taką opinię, że jeżeli 8 na 10 opinii użytkowników jest pozytywnych, to można taki towar brać bez zastanowienia. Rzadko kiedy się zdarza, żeby coś miało 10/10. Jeśli proporcje są odwrotne 2 pozytywy i 8 negatywów, to powinniśmy się trzymać jak najdalej od takiego sprzętu, i takiej firmy. :shit:
Jeśli chodzi o wyżej opisywany przypadek firmy GC - to koleżanka chyba nie poczytała zbytnio Internetu, bo opinie o tabletach GC są co najwyżej średnie, A jeszcze gorsze o ich serwisie posprzedażowym. Trochę mnie to dziwi, bo miałem nawigację GC i sprawowała się znakomicie, ale widocznie tablety, to nie jest ich mocna strona. Może powinni zostać przy tych nawigacjach, i w tym się specjalizować, skoro to im wychodzi? No, ale dzisiaj każdy che zarobić, i kiedy pojawia się okazja (wejście tabletów na rynek) to HURRA na całego produkujemy. Znamy się , nie znamy - nieważne - trza natrzepać kasy. :oops:
Czy wiesz do czego służy kabelek micro usb-usb? Na przykład do podłączenia pendrive do tabletu
Tablet kontra laptop. Co lepsze, co bardziej funkcjonalne? Czas pokaże.
Awatar użytkownika
Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka
 
Posty: 256
Rejestracja: 13 Sie 2012
Miejscowość: Kraków

tablety i firmy

Postprzez Paweł 'krzywy' Krzyworączka » 10 Sty 2013, o 17:29

Piotr 'krzywy-senior' Krzyworączka napisał(a):Znamy się , nie znamy - nieważne - trza natrzepać kasy.

To niestety prawda. I ciężko ocenić, kiedy rynek się oczyści.
Tablety są czymś nowym. Jest na nie boom. Dlatego każda firma, która ma taka możliwość, próbuje zarobić na tym boomie.
Jasne, że się nie znają na tym. Jam mają się znać? usłyszeli, że tablety dobrze się sprzedają - a będą jeszcze lepiej. Więc jadą do Chin na zakupy. Naklejają naklejki, i tyle. Jest nowa firma, marka, nowe tablety. Czy jest coś w tym złego? Moim zdaniem - nie. Jest jednak pewien warunek: taka firma musi brać odpowiedzialność za to, co robi. Dbać o klienta, prowadzić porządnie serwis, wprowadzać udoskonalenia w sprzęcie, przygotowywać aktualizacje systemu operacyjnego. A do tego już trzeba się nawet więcej niż trochę znać na tym, co się robi.
Dlatego ci, którzy mają kasę, kupują tablety z półki "A". Płacą głównie za markę i jakość.
A ci, którzy szukają czegoś budżetowego, muszą doktoryzować się nad tym, co kupić: czytają opinie, pytają na forach i blogach. I w końcu - często z duszą na ramieniu - kupują wymarzony tablet. No i czasem zakup okazuje się strzałem w dziesiątkę, a czasem... wiadomo.
Szukasz telefonu dla babci lub dziadka? A może dla mamy lub taty? Kategoria z telefonami dla seniorów w sklepie dla starszych czeka na Ciebie.
Jeśli szukasz tabletu, to mam coś dla Ciebie: opinie o tabletach - przeczytaj zanim kupisz tablet dla siebie.
Awatar użytkownika
Paweł 'krzywy' Krzyworączka
Administrator
 
Posty: 82
Rejestracja: 13 Sie 2012
Miejscowość: Zielonki k/ Krakowa

Serwis serwisowi nierówny

Postprzez enforces » 2 Wrz 2014, o 21:41

"A ci, którzy szukają czegoś budżetowego, muszą doktoryzować się nad tym, co kupić: czytają opinie, pytają na forach i blogach. I w końcu - często z duszą na ramieniu - kupują wymarzony tablet. No i czasem zakup okazuje się strzałem w dziesiątkę, a czasem... wiadomo."

zawsze można iść do euro rtv agd albo media i sobie pomacać, pobawić się.
enforces
 
Posty: 5
Rejestracja: 31 Gru 2012

Serwis serwisowi nierówny

Postprzez GrimPiece » 3 Wrz 2014, o 16:48

Niekoniecznie takie zabawy wiele dadzą. Sprawdzisz sobie wielkość - czy Ci pasuje, jakosć ekranu, jakość wykonania itp, ale np jak trzyma na baterii albo czy dany model lubi się zepsuć po miesiącu użyutkowania to już nie do sprawdzenia.
GrimPiece
 
Posty: 541
Rejestracja: 10 Lut 2014

Do: Serwis serwisowi nierówny

Postprzez tritimi » 13 Kwi 2015, o 14:07

Standard… Ze wszystkim tak jest. U nas w zagrodzie polskiej ciężko jest znaleźć czegoś pokroju międzynarodowego ITschool chociażby.
tritimi
 
Posty: 8
Rejestracja: 03 Mar 2015

Do: Serwis serwisowi nierówny

Postprzez konaro167 » 18 Cze 2015, o 13:06

Tablety goClever Quantum są dobre, do tej pory nie miałem z nimi problemu. Idealnie nadają się do przeglądania internetu, wydaje mi się że głównie do tego został stworzony. Cena nie jest wysoka. Sprzęt dla mnie idealny.
konaro167
 
Posty: 4
Rejestracja: 18 Cze 2015

Do: Serwis serwisowi nierówny

Postprzez marcus » 18 Cze 2015, o 18:46

@konaro167 A długo już korzystasz z tego GoClevera? jak bateria? w przypadku tych tańszych marek często wychodzą różne mankamenty po kilku miesiącach użytkowania, a np. po roku bateria jest do niczego.
marcus
 
Posty: 509
Rejestracja: 13 Lut 2014


Wróć do Serwis, naprawa tabletów

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość
cron