Tablet Lark i EuroRMA - co dalej?

- gdzie w Polsce można znaleźć dobry serwis tabletów, jaka jest obsługa i ceny?

Tablet Lark i EuroRMA - co dalej?

Postprzez DamianD » 7 Lut 2013, o 13:52

W kwietniu kupiłem sobie tablet marki Lark FreeM za jakieś 350 zł. Nigdy nie posiadałem tableta, pomyślałem sobie, że kupię coś tańszego, pobawie się i jak stwierdzę, że ułatwia to życie, to wtedy nabędę coś droższego.

Tabletem pobawiłem się kilka dni. Potem miałem tygodniowy wyjazd i tablet został w domu (wtedy mieszkałem sam więc odpada opcja, że któryś z domowników go zepsuł). Po powrocie włączam tablet a on zgłupiał tj. sam z siebie ekran "śniezył" jak telewizor bez podłączonej anteny. Jakoś nie miałem czasu się tym zająć i tablet przeleżał ponad pół roku w szafie od czasu do czasu tylko go podładowałem ;-) Ale w końcu stwierdziłem, że zaraz minie gwarancja i postanowiłem go wysłać do naprawy. I tu zaczynają się schody.

Tablet kupiłem na allegro od firmy Reset (reset.com.pl login na allegero ResetKrakow), której gorąco nie polecam. Napisałem maila z opisem usterki i prośbą o opisanie procedury reklamacji. Dodatkowo w mailu podałem numer faktury, aby się uwiarygodnić. I do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.

Następnie po 10 dniach czekania na odpowiedź od resetu napisałem mail do device_support {@t} lark-electronics.eu. O dziwo otrzymałem szybko odpowiedź, aby zwrócić się do sprzedawcy, albo wypełnić jakiś formularz na stronie. Ponieważ sprzedawca mnie olał, więc postanowiłem załatwić sprawę bezpośrednio z serwisem. Kontakt był OK, zawsze szybko odpisywali na maile, ale zawsze musiałem od nich wyciągać informacje (np. czy trzeba wysłać tablet z ładowarką, czy bez) itp. bo takich pierduł nie mieli opisanych na stronie.

Po wymianie 3 maili i rozwianiu wszelkich wątpliwości wysłałem tablet. Owinąłem oryginalne pudełko w folię bąbelkową i włożyłem do dużego pudła po starym laptopie, które było wyłożone styropianem i nadałem paczkę priorytetową pocztą polską jako ostrożnie (wbrew temu co się mówi o poczcie miałem zawsze z nimi same pozytywne doświadczenia a szczytem było dostarczenie do mnie paczki w poniedziałek rano, którą nadałem w mieście odległym o 300 km w niedzielę :-) No i cisza. Po 10 dniach przyszedł mail o rozpocząciu naprawy. OK. Wczoraj wieczorem przyszedł do mnie mail od siódemki że nadano przesyłkę.

Dzisiaj jak mnie nie było w domu był "kurier" siódemki. I co się okazało?? Paczka to było oryginalne pudełeczko po tablecie owinięte w ten ich firmowy worek foliowy. Otwieram. Tablet cały. Jak dokładnie się przyglądnąłem to się okazało, że ekran jest lekko pęknięty. Są 2 małe na 2-3 cm pęknięcia w jednym z rogów. Ekran jest OK, tablet niby chodzi, ale te pęknięcia mnie wkurzają.

Pytanie co mam teraz zrobić?? Mam zdjęcia tabletu sprzed wysłania do naprawy, ale są one średniej jakości (robiłem po to, aby serwisowy wysłać foty jak wygląda ten "śnieg") i nie widać na nich na tyle czytelnie ekranu aby jednoznacznie określić, że nie było pęknięć ekranu przed nadaniem paczki.

Mogę dalej zgłosić reklamacje, ale:
1) znów będę 30 zł w plecy za wysyłkę
2) mogą mnie olać mówiąc, że sam uszkodziłem, albo takie już doszło
3) tablet kosztował mnie 350 zł więc jeszcze trochę i za wysyłki zapłacę więcej niż to coś jest warte
DamianD
 
Posty: 3
Rejestracja: 07 Lut 2013

No to masz problemik malutki

Postprzez Geronimusek » 14 Lut 2013, o 00:56

Nieuczciwi sprzedawcy, to już jest nagminne w polskim Internecie. I nie tylko tam, w realu to samo.
Możesz walczyć o swoje, i dalej wysyłać urządzenie - ale wtedy tak jak piszesz kwota wydana na kurierów / pocztę może przekroczyć wartość samego urządzenia.
Możesz sprawę zgłosić do UKOIK. Opisać cały przypadek. Tylko znowu nie wiadomo, czy coś wskórasz, i ile to potrwa. Zresztą oni też będą żądali jakichś zdjęć, ogólnie potwierdzenia przebiegu wydarzeń posprzedażowych.
Ja bym tam olał sprawę, i jeśli się da użytkował tablet. No chyba że te pęknięcia eliminują tablet , i nie da się normalnie go używać... :crazy:
Geronimusek
 
Posty: 70
Rejestracja: 08 Lis 2012

Serwis ( nie) posprzedażowy

Postprzez macarena_1983 » 4 Mar 2013, o 23:05

Takie życie,
Niestety wiele firm, szczególnie segmentu B, czyli tych nie z samego szczytu pozostawia wiele do życzenia, jeśli idzie o serwis.
Taka jest smutna prawda. Wynika to z wielu rzeczy> Najbardziej z tego, że mając niewielki budżet firma nie może maksymalnie przyłożyć się do serwisu posprzedażowego. Liczy się tylko sprzedać - i ... zapomnieć o Kliencie. A jak spróbuje się domagać jakiejś naprawy - to już my go tak urządzimy, że odechce mu się naprawiać. Poczeka z miesiąc, to zmięknie... :wall:
W tym miejscu przepraszam wszystkich tych producentów i sprzedawców, którzy postępują uczciwie, i dokładają wszelkich starań, żeby stanąć na wysokości zadania wobec potrzeb Klienta.
macarena_1983
 
Posty: 67
Rejestracja: 08 Lis 2012

Re;

Postprzez jacek017 » 6 Mar 2013, o 00:42

Jeśli nie obawiasz się o swojej nerwy - spróbuj domagać się naprawy.
Następnym razem polecam zakup sprzętu renomowanego producenta.
Pozdrawiam
jacek017
 
Posty: 25
Rejestracja: 05 Mar 2013


Wróć do Serwis, naprawa tabletów

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość
cron