508 569 216 - Infolinia czynna pon.-sob. 8-20
Koszyk
 

Produkt dodany do koszyka.

Razem (brutto)
Dostawa (netto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)
Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka

Testujemy przed wysyłką

Kupując cokolwiek przez internet masz nadzieję, że dostaniesz w pełni sprawny produkt. Właśnie dlatego każdy produkt testujemy przed wysyłką do Klienta

Na czym polega nasze testowanie? To zależy od danego produktu. Przykładowo:

  • Ładowarki do tabletów czy telefonów nie tylko oglądamy (czy wtyk jest w porządku, czy kabel nie jest złamany, czy obudowa nie jest pęknięta), ale także podłączamy do prądu i sprawdzamy, czy i jak działa. Jako ciekawostkę dodajmy, że specjalnie do tego celu zamówiliśmy o konstruktura Jerzego Sempowicza urządzenie - dedykowane specjalnie dla naszych potrzeb, unikatowe. 
  • Pokrowce do telefonów i tabletów uważnie oglądamy. Jeśli mają dodatkowe funkcje (zastrzask, zaczep, funkcja podstawki itp.), wtedy także je testujemy. 
  • Kable czy przejściówki sygnałowe testujemy podłączając przez nie do komputera lub tabletu jakieś akcesorium, np. myszkę. 

Czy są produkty, których nie testujemy? Bywają takie, choć bardzo rzadko. Mowa o produktach, które znajdują się w fabrycznie zgrzanych blistrach. Gdybyśmy taki produkt otworzyli, Klient mógłby mieć pretensje, że wysłaliśmy mu otwarty = używany towar. Ale i w takim przypadku nie zostawiamy sprawy na pastwę losu i przypadku. Po pierwsze, selekcjonujemy akcesoria, które oferujemy naszym Klientom. Oznacza to, że są to produkty sprawdzone, często także używane przez nas samych. Dzięki selekcji oferowanego towaru mamy pewność, że jest on nie tylko wysokiej jakości, ale także rzadko kiedy bywa wadliwy. Po drugie, czasami kontaktujemy się z Klientem i pytamy, czy mamy przetestować przed wysyłką produkt, który jest w blistrze. Jeśli ma to być prezent, wtedy lepiej nie otwierać blistra - szansa na to, że będzie coś nie tak jest niewielka, a prezent powinien ładnie wyglądać (czyli najlepiej być w oryginalnym opakowaniu). Jeśli natomiast Klient sobie tego zażyczy, oczywiście otwieramy blister i testujemy produkt. 

Jak widzisz, dokładamy wszelkich starań, byś był zadowolony z zakupu. A jeśli mimo wszystko coś pójdzie nie tak w dalszym toku eksploatacji pamiętaj, że masz aż 2 lata gwarancji (poznaj szczegóły naszej gwarancji). Przypomnijmy także, że jeśli nie będziesz zadowolony z zakupu, zmienisz zdanie, albo np. zakupiony produkt okaże się chybionym prezentem, możesz dokonać zwrotu, a my pokryjemy wszelkie koszty (także koszty przesyłki - zobacz, jak działa u nas zwrot). 

Zapraszamy Cię na bezpieczne i udane zakupy w Tabletoid.pl!